آذربایجاناخبارایراننارداران

اعتراض دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) به کشتار در نیجریه و جمهوری آذربایجان/تصاویر

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق(ع) ظهر سه شنبه با تجمع مقابل مسجد دانشگاه خشم و اعتراض خود را نسبت به کشتار بیرحمانه شیعیان در نیجریه، آذربایجان و پاراچنار اعلام کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در این تجمع دانشجویان با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، یا أیها المسلمون اتحدوا، لبیک یاحسین(ع)» این اقدام را محکوم کردند.
در ادامه حجت الاسلام سید حسین میرلوحی از اعضای بیت مرحوم آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: این روزها به قدری فجایع و جنایات در سراسر جهان اسلام زیاد شده است که انسان نمی تواند درخصوص هر کدام حق مطلب را به لحاظ ظاهری ادا کند.
وی گفت: دانشجویان، اساتید و ملت های اسلامی باید به دفاع از این مرد مظلوم بپردازند و حداقل کاری که ما می توانیم بکنیم این است که به دفاع از اینان بشتابیم.
وی افزود: هنوز موج 30 میلیونی مردم از حضور در اربعین نگذشته که این گونه آل سعود بدتر از یهود در کشورهای نیجریه، آذربایجان و پاراچنار مردم را آغشته به خون کرده؛ مردمی که هیچ گناهی نداشتند و فقط فریادشان الله اکبر بوده و لبیک یاحسین(ع) سر داده اند و این گونه به شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا