آذربایجاناخبار

اداره مسلمانان قفقاز در باره اتهامات منتشره در باره رئیس این اداره و پسرش بیانیه صادر کرد

روابط عمومی اداره مسلمانان قفقاز در بیانه ای نوشت: اخبار منتشر شده اخیر درباره رییس این اداره، افترا بوده و توطئه ای با هدف سایه انداختن بر فعالیت های شخصی و شأن «شیخ الاسلام» بودن وی مطرح شده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، اقدامی که در جهت لکه دار کردن فعالیت گسترده این سازمان، برنامه های موثرش در خارج، طرح های مهمش در داخل کشور و موفقیت هایش در زمینه گفتگوی ادیان و مذاهب به منظور حل مناقشه قره باغ از طریق صلح آمیز ، در حال اجراست، به شدت محکوم و اخبار منتشر شده را تکذیب می کنیم.
اداره مسلمانان قفقاز افزوده است: «انتشار اخبار جعلی علیه رهبر دینی جمهوری آذربایجان را از طرف سازمان های جاسوسی ارمنی رد کرده و به خاطر انتشار این اخبار در رسانه ها و نیز شبکه های اجتماعی متاسفیم و توصیه می کنیم که در برخورد با چنین مسایلی، تعصب ملی و ارزش های معنوی ملاک اخلاقی افراد قرار گیرد. مهاجرت همیشگی پسر رییس این اداره، حقیقت ندارد و قاطعانه اعلام می کنیم که برای انتشار اخبار مربوط به شخص رییس اداره مسلمانان قفقاز و خانواده اش، فقط خود ایشان و پسرش صاحب حق هستند و سایرین، از جمله افراد نزدیک به این خانواده، حق ندارند هیچ گونه خبری را منتشر یا تشریح کنند. انتظار داریم رسانه ها و خویشاوندان، این چارچوب اخلاقی را رعایت کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا