آذربایجاناخبارگرجستان

تروریست داعشی؛ جمهوری آذربایجان سرزمین کفر

این مطلب را فردی که در عربستان سعودی زندگی می کند بیان داشته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری، فردی بنام وصال اروج اف که اهل کشور گرجستان و در حال حاضر در کشور عربستان سعودی زندگی می کند  این سخنان را در مصاحبه ای اعلام داشت.

وی  در ادامه می افزاید که  هزاران نفر از کشورهای  جمهوری آذربایجان ، ترکیه و قفقاز جنوبی برای جنگ در سوریه عازم هستند که در گروه تروریستی احرارالشام عضو  بوده و در کنار آن با دولت مرکزی سوریه به مبارزه می پردازند.

 وصال اروج اف  به عنوان یکی از رهبران گروهک تروریستی القاعده بشمار  رفته  و  فعالیت گسترده ای برای جذب  مردم مناطق قفقاز جنوبی  برای جهاد در سوریه می کند .

به گزارش رسانه های آذری یکی از علل پیشرفت و قدرت گیری القاعده در خاورمیانه پیوستن اعداد کثیری از جوانان منطقه قفقاز جنوبی به این گروهک تروریستی است. با وجود اینکه فرق مختلف اسلام در جمهوری آذربایجان بطور مسالمت آمیز با یکدیگر زندگی می کنند  اما این تروریست وهابی جمهوری آذربایجان را بلاد کفر می داند.

اطلاعات بدست آمده  نشان می دهد که وصال اروج اف سابقه فعالیت در مسجد «لزگی ایچری شهر» داشته و این مسجد توسط وهابیون داعشی اداره می شود و امام جمعه این مسجد کماکان با وصال اروج اف در ارتباط است.

لازم به ذکر است که  سالیان سال است که حدود 25 درصد از خاک  جمهوری آذربایجان به  اشغال رژیم غاصب  ارمنستان درآمده و بر همین اساس اقدامات تروریستی فراوا نی از سوی این دولت بر علیه دولت آذربایجان رخ می دهد و در زمره کشورهایی است که به دفعات از سوی گروه های تروریستی ضربه دیده است اما کسانی مانند وصال اروج اف که در خارج از کشور ساکن هستند با ادعاهای کذب و دروغین ذهن جوانان آذری را گمراه و  و در مواردی با دادن پیشنهادات وسوسه  و از آنها برای اقدامات خود سو استفاده می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا