آذربایجاناخبار

اتفاقی نادر در جمهوری آذربایجان؛ بر اساس فتوای وهابیون،دو دست یک جوان قطع شد.

در منطقه زاقاتالا کشور آذربایجان حادثه اتفاق افتاد که همگان را به تعجب وا داشت .

به  گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از سازمان های حقوق کشور آذربایجان؛ هر دو دست  وصال یشیراف در منطقه زاقاتالا جمهوری آذربایجابدلیل بدهی به مبلغ 1350 مانات قطع کردند.

بنا به گزارشات رسیده آراز موسایف  30 ساله به همراه یک فرد دیگر که هنوز هویت وی مشخص نشده است  با هجوم به وصال بشیراف و بستن دست و پا، او را به  زیر پل  رودخانه تالا برده و در آنجا هر دو دست وی را قطع می کنند. آراز موسایف بعد از این اقدام به دفتر پلیس زاقاتالا مراجعت و خود را تسلیم می نماید.

بنا به اظهارات پدر بشیراف علت این حادثه را بدهی مالی فرزندش به فرد نامبرده بوده  است . وی در ادامه این طور بیان می کند  که پس از بازگشت فرزندم از باکو ، آنها وی را برای صحبت در این خصوص دعوت می کنند اما پس از مدتی من نگران شده و هر چه  با تلفن همراه پسرم تماس گرفتم جواب داده نشد. پس از گذشت چند ساعت از تلفن وی یک شخصی با من تماس گرفته و این مطلب را بیان کرد که پسر شما با دست ها بریده در بیمارستان بستری شده است و تا آن زمان پلیس هیچ گونه اطلاعی از وضع پسرم نداشت.

فرد مجروح شده پس از بستری شدن در بیمارستان اعلام کرده است که  این اقدام آنان برا اساس فتوای  آراز عبدالله اف که وی یک طلبه وهابی می باشد انجام داده اند.پلیس منطقه زاقاتالا پس از این حادثه دستور بازداشت فرد مذکور و تمام همدستان احتمالی در این حادثه را صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا