اخباراردبیل

آیت الله عاملی : مهمترین اوصاف دجال فریب، دروغ، حیله گری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با یادآوری حماسه های ارتش در طول دفاع مقدس از خدمات خطیر ارتش به کشور و ملت تجلیل کرد.
حضرت آیت الله عاملی همچنین از خدمات انقلاب اسلامی به ارتش سخن گفته و توانمندی های کم نظیر ارتش و بالارفتن بنیه ی دفاعی و فناوری های نظامی ارتش و استقلال و خوداتکایی ارتش را مدیون انقلاب اسلامی دانست.
وی امنیت بی نظیر کشور در پرآشوب ترین منطقه و یأس دشمن را از برکات اقتدار ارتش جمهوری اسلامی دانست.
نماینده ی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اوصاف دجال که مهمترین آن فریب، دروغ، حیله گری و قلب حقائق است، تمام آن اوصاف را در شأن استکبار جهانی دانست و گفت: در هفته گذشته شاهد دروغ های بزرگ و افتراءات و تهمت های تکان دهنده ی مسئولین آمریکایی بر علیه ایران بودیم.
وی گفت: جای تعجب است که ایران در خصوص یمن و بحرین توسط وزیر خارجه آمریکا متهم می شود در حالیکه عربستان با اذن دولت مردان آمریکا در این دو کشور از جهت جنایت و خون ریزی گوی سبقت را ربوده است.
وی با محکوم کردن سخن وزیر خارجه آمریکا که گفته داعش ساخته دست روسیه و اسد و ایران است گفت: همین شخص در کتاب خود می نویسد ما با مسافرت به ده ها کشور داعش را جهت مقابله با حزب الله پایه ریزی کردیم.
وی با انتقاد شدید از پیشنویس قطعنامه سازمان کنفرانس اسلامی که قرار است امروز صادر شود، گفت: در این پیشنویس به جای محکومیت عاملین اصلی جنایات منطقه یعنی آمریکا و اسرائبل و عربستان، ایران و حزب الله، مبارزین اصلی با داعش محکوم شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از خطبه ها از اهالی روستاهای اطراف ییلاقات سبلان و باغرو خواست که از تعدی به مراتع عشائر قبل از کوچ عشائر خودداری کنند.
وی همچنین از اهالی استان خواست در بالابردن سرانه فضای سبز استان همکاری جدی و صمیمی با مسئولین داشته باشند.
وی ادامه داد: از اینکه مدیریت ارشد استان تصمیم گرفته به تعداد افراد اهالی استان اردبیل  در سطح استان  درختکاری  شود بسیار خوشحال هستیم و تشکر ویژه داریم. قطعا این تصمیم مبارک با همکاری نهادهای مربوطه دولتی و مردمی امکان پذیر خواهد بود.
وی در این خصوص از همکاری های منابع طبیعی و شهرداری تشکر نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا