اخباراردبیل

آیت الله عاملی: انقلاب اسلامی کشورمان نقطه آغاز جنگ پنهان غرب با تمدن اسلامی است

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت ماه مبارک رمضان اهالی را به استفاده شایسته از این سفره بزرگ الهی دعوت کرد.
حضرت آیت الله عاملی بالخصوص بر حضور در مجالس وعظ و قرائت قرآن و اطعام مستمندان تأکید کرد.
وی اظهار داشت: شرف و فضیلت ماه رمضان نه از روزه بلکه از نزول قرآن است و لذا قرائت قرآن در ماه رمضان فضیلتی فوق العاده دارد.
وی افزودن برقیمت ها به خاطر ماه رمضان و نیاز روزه داران را اهانت به ضیافت، صاحب ضیافت و اهل ضیافت و مهمانان خداوند برشمرد و از کسبه محترم و اهل بازار خواست با معامله با خداوند از هرگونه افزایش قیمت خودداری نمایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ماه رمضان را دارای شفاعت و خصومت در نزد خداوند دانست و گفت: گناه در این ماه و روزه خواری، موجب خصومت ماه رمضان به جای شفاعت است و پیامبر اسلام (ص) از چنین شخصیتی تبرّی جسته است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در خطبه دوم به طور مبسوط در خصوص شخصیت امام خمینی (ره) صحبت کرد.
وی رمز موفقیت آن مرد بزرگ الهی را اخلاص، توحید، شجاعت، غیرت، روحیه جهادی، بصیرت و مردمی بودن دانست و گفت: شاهکار بزرگ حضرت امام جدا کردن اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی است.
امام جمعه اردبیل همچنین به طور مبسوط در خصوص شاخص های اسلام آمریکائی صحبت نمود.
وی اظهار داشت: امام در داخل کشور حاکمیت ملی، عزت و اقتدار و غرور مقدس ملت ما را احیاء کرد و در خارج موجب بزرگترین بیداری اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی شد.
حضرت آیت الله عاملی ادامه داد: جنگ پنهان غرب با تمدن اسلامی از نقطه انقلاب اسلامی شروع شده و تمام نا آرامی ها و درگیری های خاورمیانه بعد از انقلاب اسلامی است و هدف از ساختن گروه های منحرفی مثل القاعده، طالبان، داعش و … گرفتن پرچم بیداری اصیل اسلامی با اندیشه اسلام ناب محمدی از دست حضرت امام و منحرف ساختن امت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا