اخباراردبیل

مطالب منتسب به امام جمعه اردبیل در خصوص مسکن مهر حقیقت ندارد

دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای مطالب منتسب به آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در خصوص مسکن مهر را عاری از حقیقت عنوان کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در این بیانیه که عصر پنجشنبه منتشر شد، آمده است: اطلاعاً و تنویراً باستحضار اهالی مکرم استان می رساند، اخیراً بعضی از ارباب رسانه مطلبی از نماینده ولی فقیه در استان در خصوص مسکن مهر منتشر ساخته که استنباط شخصی خبرنگار و مصداق تفسیر “ما لایرضی صاحبه” بوده و افترای آشکار و عاری از حقیقت است.
اخیراً نماینده ولی فقیه در استان در یکی از سخنرانی های ماه رمضان، نبود قرارداد دقیق حقوقی کشوری برای تحویل مسکن مهر و احاله آن به سلیقه هیأت های مدیره را موجب مشکلاتی برای خانواده ها و زمینه ساز سوء استفاده برای بعضی از هیأت های مدیره دانستند.
متأسفانه برداشت شخصی و ظنّی از این سخن و زیرسؤال بردن تمام هیأت مدیره های مسکن مهر در کشورتوسط این رسانه از جهات عدیده، ظلم بیّن، اضاعه حق و باورسوزی و زیرسؤال بردن خدمات افراد خدوم و شایسته و مخصوصاً زیرسؤال بردن اصل برنامه شایسته، حیاتی و ماندگار مسکن مهر می باشد.
در این خصوص عزیزان اهل رسانه را به رعایت دقت و تقوا در خبر رسانی و اجتناب از اضاعه حقوق افراد خدوم در عرصه های مدیریتی کشور و این رسانه محترم را به جبران مافات توصیه می نمائیم.

123

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا