آذربایجاناخباراردبیل

قدر دانی آیت ا… عاملی از مردم جمهوری آذربایجان

آیت الله عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته ، با اشاره به کمک های مالی مردم جمهوری آذربایجان برای مردم سوریه و یمن از اقدام آنها قدردانی کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، آیت الله عاملی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته استان ، با اشاره به مضاعف شدن فشار بر سوریه به ضرورت کمک مالی به مدافعین حرم تأکید کرد و گفت: با شکست خط مقاومت در سوریه، داعش سیل آسا به عراق سرازیر خواهد شد و با سقوط عراق فاجعه عظیم انسانی و دینی و تعرّض به عتبات عالیات صورت خواهد گرفت.

ایشان از مردم جمهوری آذربایجان بخاطر کمک های مالی خود به مردم مظلوم سوریه با توجه به مشکلات عدیده ای از جمله گرانی و بیکاری که خود مبتلا هستند قدردانی کردند.

وی بطور مبسوط در خصوص علت ابتلاء امت به اختلاف و درگیری صحبت کرد و آن را منحصراً از تعطیلی مرجعیت رسمی علمی یعنی امامت دانست.
وی همچنین از پیشنهاد پنجاه میلیارد دلاری عربستان به ناتو جهت حمله به سوریه خبر داد و گفت: این کشور جانی با اطمینان خاطر از سازمان ملل، شورای امنیت و محاکمه بین المللی، بدترین جنایت خود را در ماه رمضان در حق مردم بی گناه یمن انجام می دهد و این نشان می دهد که این دولت جانی که دومین غده سرطانی در منطقه است، هیچ اعتقادی به اصول دینی ندارد و دین در دست آنها جز ابزاری برای تأمین منافع نامشروع خود و استکبار جهانی و بهم زدن عالم اسلام و زدن خنجر از پشت به امت اسلامی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا