آذربایجاناخبار

برای شرکت در اجلاس وزیران اطلاع رسانی؛ معاون وزیر اطلاع رسانی قرقیزستان و مدیرکل نهاد ریاست جمهوری آذربایجان وارد تهران شدند

خانم «اینورا تیمیر بکوبا» معاون وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی قرقیزستان و «علی حسن اف » مدیرکل نهاد ریاست جمهوری و رییس رسانه ای این نهاد سحرگاه امروز (چهارشنبه) برای شرکت در دهمین اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی وارد تهران شدند.
معاون وزیر اطلاع رسانی قرقیزستان و مدیرکل نهاد ریاست جمهوری آذربایجان وارد تهران شدند
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، این دو مقام آسیای میانه برای شرکت در اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی که با شعار «همگرایی رسانه ای برای برقراری صلح و آرامش در جهان اسلام» در تهران برگزار می شود، به ایران سفر کرده اند.

اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی عاملی برای افزایش تحکیم وحدت و ارائه تصویر مناسب از اسلام و کشورهای اسلامی با حضور اعضا در تهران برگزار می شود.

نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی روزهای 12 و 13 آذر(سوم و چهارم دسامبر) و نشست کارشناسان ارشد روزهای دهم و یازدهم آذر (اول و دوم دسامبر) در هتل آزادی تهران برگزار می شود.

مسئولیت دبیرخانه ملی و ستاد اجرایی برگزاری دهمین اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی برعهده سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) نهاده شده که فعالیت دبیرخانه آن ازهفته های گذشته در این سازمان آغاز شده است.

سازمان همکاری اسلامی با 57 کشور عضو در چهار قاره جهان یکی از سازمان های بین المللی است.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا