آذربایجاناخبار

حاجی آبگول:”آنها با نام “جهاد” به جهنم می روند”

“تاریخ سرنوشت بد برخی از انسانها و گروه ها را به نمایش می گزارد.”

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری.آذ،  حاجی آبگول سلیمان اف طی پیامی درخصوص تحرکات اخیر داعش در عراق اظهار داشت:

“تاریخ سرنوشت بد برخی از انسانها و گروه ها را به نمایش می گزارد. قرآن در خصوص ایشان ، آنها را از زیان کاران در دنیا و آخرت می داند. برخی اوقات گروهی با نام اسلام درصدد ضربه زدن به دین می باشند و دنیای خود را به آخرتشان می فروشند. اگرچه این گروه خود را از پیروان سنت پیامبر(ص) می دانند ولی می توان گفت که ایشان در عمل به مراتب از این سنت دور هستند. در کدامیک از 73 جنگ پیامبر(ص) به زنان و کودکان تجاوز شده است؟ در کجا دیده شده که پیامبر(ص) به زنان اسیر شده تجاوز بکند؟ و این درحالی است که این تروریستها به هیچ کس مهلت نمی دهند.

در روایات اهل تسنن نیز آمده است که وقتی گروهی از صحابه از عایشه درخصوص اخلاق پیامبر (ص) سئوال می پرسند در جواب می گوید:”آیا شما تاکنون قرآن قرائت کرده اید؟”

بیایید ما هم طبق گفته عایشه به قرآن نظری کرده و آیات مرتبط با جهاد را مرور کنیم. در آیه 190سوره بقره آمده است:”با کسانیکه با شما به جنگ برخواسته اند در راه خدا به مبارزه برخیزید و اندازه نگه دارید! که همانا خداوند تجاوزکاران را دوست ندارد .”

سئوال من از این گروه های تروریستی این است: قرآن به شما فقط درخصوص جنگ با کسانی که با شما می جنگند توصیه کرده است. مگر مردم سوریه و عراق با شما به جنگ برخواسته اند؟ چرا بی مهابا به آنها حمله می کنید؟مگر قرآن ما را به حفظ اندازه و حدود دعوت نکرده است؟چرا شما از حدود خود تجاوز می کنید؟ با توجه به این آیه قرآن شما از دو جهت گناه کار هستید. این اعمال شما ثابت می کند که شما هم از قرآن و هم از سنت دور هستید. زیر پرچم “لا اله الا الله” اقدام به کشتار مسلمانان می کنید.

با مراجعه به آیه دیگر قرآن متوجه یکی دیگر از دشمنان مسلمانان یعنی یهودیت می شویم:” مسلما يهوديان و كسانى كه شرك ورزيده‏اند را دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت”(سوره مائده – 82)

دوباره به همان گروه ها مراجعه کرده واعلام می دارم. سالهاست که یهودیان جنایتکار در اراضی فلسطین برادران و خواهرانمان را قتل عام کرده و می خواهند آنها را از سرزمین خود خارج کرده و به حقوق آنها تعدی کند.اگر شما از پیروان واقعی پیامبر (ص) هستید پس چرا به کمک مسلمانان برنمی خیزید؟ ما بخوبی می دانیم که شما وابسته به جریانات سیاسی غرب ، اروپا و اسرائیل هستید و برای اهداف موقتی آنها بعنوان آلت بکار گرفته شده اید و لذا ما شما را خارج از اسلام میدانیم. شما صرفا به نفع دشمنان اسلام وارد میدان شده اید و برای لکه زدن به اسلام کوشش می کنید. ای کسانی که با نام جهاد به جهنم واصل می شوید آیا نمی دانید با کشتن یک نفر خودتان نیز به جهنم خواهید رفت؟

تعداد خوارج بیش از 8هزار نفر بود. امام علی(ع) ریشه همه آنها راقطع کرد. ریشه خوارج امروزی را نیز سیدعلی قطع خواهد کرد.

سخن من در مقابل آن تاکید بر این است. قرآن در سوره مائده آیه 64 می فرماید:”وقتی آنها آتش جنگ را روشن می کنند ، خداوند آن آتش را خاموش می کند.” بدانید که ما بی صاحب نیستیم. ما رهبرانی از جنس دوستان خود داریم بطوریکه خداوند آتش فتنه را بدست آنها خاموش می کند. این رهبران در ایران آیت الله سیدعلی خامنه ای ، در عراق آیت الله سیستانی و در لبنان سیدحسن نصرالله می باشند. از این سه سید جدا نشوید و ایشان را قدر بدانید! آیا کسانی که در سوریه که هیچ مرجع تقلیدی در آنجا وجود ندارد نتیجه ای گرفتند که حالا می خواهند در عراق که یکی از پرنفوذترین مراکز شیعه می باشد به نتیجه برسند؟ این چیزی بجز ساده لوحی نیست.

از آنجائیکه عراق منتظر چنین یورشی نبود به همین سبب مات و مبهوت ماند. انشاالله تمامی این گروه ها محو خواهند شد. از این حوادث نترسید و وحدت خود را حفظ کنید! به تعبیر آیت الله سیستانی :”اهل تسنن برادر ما نیستند بلکه جان و دل ما هستند” اجازه ندهید که دشمن خللی به وحدت شما وارد کند! همه شما را به تجمع در اطراف ولایت فقیه دعوت می کنم.

والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته “

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا