آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

اعلام انزجار دینداران جمهوری آذربایجان از اقدام سخیف معلم آذربایجانی در ساخت کلیپ جایگزین کردن شهدای قره باغ با ائمه شیعه

اقدام یک زن معلم در جمهوری آذربایجان که در حرکتی سخیف برای قرینه سازی و تقابل جان باختگان جنگ دوم قره باغ با ائمه معصوم شیعه (ع) تلاش داشت، با واکنش جدی و ابراز انزجار جامعه دینداران این کشور مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، دینداران جمهوری آذربایجان در گروه های تلگرامی و واتساپی اقدام این زن معلم را در جایگزین کردن نام تعدادی از جان باختگان جنگ دوم قره باغ به جای نام ائمه شیعه و همخوانی شعرگونه با کودکان دبستانی بجای کلیپ معرفی ائمه شیعه به کودکان، محکوم کردند.

دیندارانی که از قبل با سوابق این زن معلم که ظاهرا «آرزو گوی ترک» نام دارد، آشنایی دارند، پیشینه ترک گرایی و نوکر صفتی وی برای صهیونیسم را در گروه های تلگرامی و واتساپی بازگو کردند و به خانواده های آذربایجانی هشدار دادند که اجازه ندهند افکار پان ترکیستی و صهیونیستی جریان های ضد آذربایجانی تحت پوشش تبلیغ «ملی گرایی» به اذهان کودکان جمهوری آذربایجان تزریق شود.

گفتنی است اخیرا در پی انتشار کلیپی که در یکی از مدارس جمهوری آذربایجان برای معرفی آهنگین امامان شیعه به کودکان ساخته شده بود، جوسازی عجیب و چندش آوری علیه تبلیغ اسلام در جمهوری آذربایجان ایجاد شد و معلم مذکور از سوی مراجع دولتی مورد تنبیه قرار گرفت. در عین حال خانم معلمی نیز با ساخت کلیپ همخوانی کودکان دبستانی، به جای معرفی ائمه شیعه با قرار دادن نام برخی از جان باختگان جنگ دوم قره باغ به جای نام ائمه شیعه، آنها را به جای امامان معصوم الگوی کودکان جمهوری آذربایجان معرفی کرده و این کلیپ در فضای مجازی جمهوری آذربایجان بطور گسترده منتشر شده است.

یکی از منتقدان این زن معلم و جریان همفکر وی در نظام آموزشی جمهوری آذربایجان، طرحی را منتشر کرده است که معلم، کودک دانش آموز آذربایجانی را در آغوش گرفته و ستاره داوود، نماد رژیم صهیونیستی را در مغز وی قرار داده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا