آذربایجاناخبار

آبگول سلیمانف:در داخل حکومت آذربایجان افرادی وجود دارند که تیشه به ریشه حاکمیت می زنند

آبگول سلیمان اف: حکومت آذربایجان بدلیل ناتوانی برای مقابله با گروه های که بر علیه آنها هستند تلاش می کند تا با محدود کردن اسلامگراها در کشور به اهداف خود دست پیدا کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، همانطور که  به اطلاع شما رساندیم دیروز در ساعاتی از شب رئیس حرکت اتحاد مسلمانان حاج طالع باقرزاده به قرارگاه پلیس فراخوانده شده و از وی توضیحاتی را در مورد مواردی که وی در صفحه فیس بوک خود ارائه داده است درخواست نموده بود.

در این مورد روحانی مبارز اسلامگرا که به مدت 11 سال از آزادی محروم گشته و هم اکنون در زندان به سر می برد بیانیه ای را صادر نموده است.

وی از وجود فشار بر روی روحانیون در کشور ابراز تاسف نموده و گفته است که به یک مسلمان اجازه داده نمی شود که اقامه نماز نماید با از بین بردن حقوق افراد و بی عدالتی راه خود را پیش گرفته و روبه جلو در حال حرکت است، به تمامی این ها باید اعتراض گردد ، حوادث این گونه ما را بسیار ناراحت می نماید، بنده با حاج طالع در مورد اتفاقات صورت گرفته در کشور از قبیل اتفاقات صورت گرفته در شمکیر و مقابله با جوانان اسلام گرا و همچنین تحت فشار قرار دادن زندانیان همراه بود و از این موضوع متاثر گردیدم که در حین خواندن نماز توسط حاج طالع پلیس با قطع نمودن عبادت توسط وی ایشان را به قرارگاه پلیس انتقال داده است. این گونه برخوردها در کشور باید به اتمام برسد، اتفاقات صورت گرفته در کشور نشان می دهد که مامورین پلیس هر آنچه که اراده می کند آن را صورت می دهد، در داخل حاکمیت نیروهای از آمریکا و کشورهای غربی وجود دارند ،آنها با این کارهای خود به دنبال متلاشی نمودن حکومت حیدر علیف در کشور هستند، و می خواهند تا از طریق حکومت آذربایجان به اهدافی که در سر خود دارند دست پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا