آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تسلیت رهبر محبوس جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان در پی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش

حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان که در زندان رژیم علی اف به سر می برد، با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت

به  گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده رهبر محبوس جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی در سانحه هوایی روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام حاج طالع بدین شرح است:

اهداف مهم ترین عامل تعیین موجودیت انسان می باشد. بعضا اهداف انسان تنها در فردیت خلاصه شده و بعضا تا اندازه نجات بشریت گسترده می گردد.
حادثه تلخ و فاجعه بار جمهوری اسلامی ایران به عنوان برادر ملت آذربایجان را هم آزرده است. دلهره و هیجانات دیروز با خبر شهادت امروز به پایان رسید. چهره های شاخص کشور، تلاش گران در راه نجات اسلام و بشریت، مبارزان در راه محدود کردن نماد روسیاهی انسانیت یعنی صهیونیسم، این انسان های با ارزش با شهادت شان به همراه اهداف والای خویش به سوی کاروان شهادت فضل بی انتهای الهی، کشتی نجات، چراغ هدایت پر کشیدند.
ما این واقعه ی دردناک را خدمت مقام معظم رهبری آیت الله سید علی خامنه ای تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای خانواده هایشان صبر مسئلت داریم.
بی شک خون های پاک ریخته شده ی شهدا گامی دیگر در راه رسیدن به پیروزی مبارزه ی بشری امروز خواهد بود.

حاج طالع باقرزاده
۲۰ می ۲۰۲۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا