آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

مقایسه مضحک رفتار باکو در دستگیری و سرکوب وحشیانه ایران دوستان با رفتار باکو در مقابله با عوامل غرب!

کارشناس گلوبال اینفو: علت این است که ایران از نظر جعرافیایی به جمهوری آذربایجان نزدیک تر از آمریکا و اروپاست و خطر امنیتی بیشتری می تواند ایجادکند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، درپی دستگیری چند روزنامه نگار وابسته به غرب در باکو، سایت گلوبال اینفو در مقایسه رفتار باکو در دستگیری و سرکوب وحشیانه ایران دوستان با رفتار باکو در مقابله با غربگرایان نوشت: «خون جاسوسان ایرانی حلال است، اما عوامل جاسوسی غربی مقدس هستند؛ دلایل این رویکرد دوگانه چیست؟!»
گلوبال اینفو نوشت: «در یک سال گذشته عملیات فشرده ای علیه اعضای شبکه عوامل جاسوسی ایران در جمهوری آذربایجان انجام شده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که وقتی عملیات مشابهی علیه شبکه عوامل جاسوسی ایرانی انجام می شود، جامعه از این روند حمایت صریح می کند و دستگیری آنها را به حق می داند. جالب است که چرا عملیات مربوط به جاسوسان ایرانی مورد حمایت مردم قرار می گیرد، اما وقتی کسانی که گفته می شود متعلق به شبکه جاسوسی غرب هستند بازداشت می شوند، اعتراضات خاصی صورت می گیرد؟ آیا این اعتراضات به موقعیت قوی این گروه شناخته شده تحت کنترل غرب، تعداد زیاد حامیان آن و فرصت های گسترده آنها برای تاثیرگذاری در جامعه مربوط می شود؟»
در این باره، ذریه قارایوا، کارشناس سیاسی به گلوبال اینفو گفت: «در هر صورت باید شبکه جاسوسی افشا شود و باید کشوری که آن را سازماندهی کرده، محکوم کرد و هشدارهای لازم را در سطح وزارت امور خارجه انجام داد. تبعیض قائل شدن بین کشورها در چنین موضوعی مضحک است. جاسوسی وطن ندارد. توجه و تمرکز ویژه بر ایران، اما عدم واکنش مشابه در مورد غرب، به این دلیل است که همسایه جنوبی ما از نظر جغرافیایی نزدیک‌تر است و می‌تواند امنیت را با خطر بیشتری مواجه کند!»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا