آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

فرماندهی مرزبانی اردبیل: مرزهای امن اردبیل فرصت توسعه همه جانبه را فراهم کرده است

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزهای امن استان اردبیل فرصت بی نظیری را برای توسعه و پیشرفت در این استان فراهم کرده است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سردار سیدشاهین اسمعلی روز چهارشنبه در جریان بازدید رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از مرزهای اصلاندوز اظهار کرد: استان اردبیل ۳۶۹ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد که از امن‌ترین و باثبات‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانی استان اردبیل تلاش می‌کند با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تعامل بهتر و سازنده ای را با کشور مقابل داشته و شرایط مناسبی را در همکاری متقابل مرزی داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: مرزبانان استان اردبیل با شجاعت تمام حریم دار سرمایه‌های این کشور هستند و بدون غفلت مجاهدت بی نظیر و خاموشی را از سوی این نیروهای فداکار شاهدیم.

سردار اسمعلی گفت: در حال حاضر مرزهای استان اردبیل به سیستم‌های امنیتی کامل و هوشمند مجهز شده اند و ما هیچ مشکل و نارسایی را در خدمات رسانی به برجک‌های مرزی و فداکاری شبانه روزی مرزداران شاهد نیستیم.

وی با قدردانی از حضور رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در منطقه مرزی اصلاندوز بیان کرد: هرچند در سال‌های گذشته برخی تحرکات مرزی را بین آذربایجان و ارمنستان شاهد بودیم اما در این حوادث هیچ نقطه‌ای از نقاط مرزی این استان مورد تهدید قرار نگرفت و امنیت پایداری را شاهد بودیم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه روز به روز بر اقتدار و عظمت کشورمان افزوده می‌شود و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران امنیت است که این امنیت در سایه خون شهدا دلاورمردی‌های مرزبانان و مرزداران به وجود آمده و ما قدردان این امنیت هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا