آذربایجاناخبار

ادامه روند سفرهای مشکوک سفیر رژیم صهیونیستی به شهر های آذربایجان؛مقصد آستارا

دو روز پیش دان استاو سفیر رژیم صهیونیستی در آذربایجان به شهر مرزی و بندر آستارا رفته و از مناطق مختلف این شهر بازدید بعمل آورد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آپا، هدف از سفر سفیر رژیم صهیونیستی به آستارا آشنایی با منطقه و بازدید از بخش های مختلف این شهر بوده است.
سفیر رژیم صهیونیستی  در این سفر نشستی با  غضنفر آقایف  فرماندار شهر آستارا برگزار کرد. فرماندار آستارا توضیحاتی از قدمت تاریخی منطقه آستارا ،موقعیت جغرافیایی ، سنت و فرهنگ مردم این شهر ارائه کرده است . فرماندار آستارا اساس اقتصاد منطقه را چایکاری، شالیزار های برنج،ماهیگیری، دامپروری و دامداری عنوان کردو  همچنین از پتانسیل بالای منطقه در امر گردشگری و جذب توریست خبر داد.
سفیر رژیم صهیونیستی در آذربایجان نیز در این جلسه از  گسترش همکاریهای میان  آذربایجان و اسرائیل ابراز خشنودی کرد .دان استاو ضمن اهمیت  خط ریلی  حمل ونقل شمال – جنوب در اتصال آسیا به اروپا در مورد پتانسیل کشاورزی در جنوب آذربایجان – علوم – آموزش وگردشگری و جذب سرمایه گذاران خارجی برای منطقه اعلام آمادگی کرد.
در پایان این جلسه از سوی غضنفر آقایف  فرماندار آستارا یهدیه ای به رسم یادبود به  سفیر رژیم صهیونیستی اهدا شد.
لازم به ذکر است که سفیر رژیم صهیونیستی در آذربایجان در این سفر از پارک بلوار منطقه ساحلی آستارا،کارخانه چای و مزارع آن، موزه چای   ودیگر جاهای تاریخی وباستانی آستارا دیدن کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا