آذربایجاناخبار

برکناری علی عباس اف وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان

علی عباس اف وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه بر اساس فرمان الهام علی اف رییس جمهوری این کشور برکنار شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از فاکت خبر،چند هفته پس از عزل وزیر امنیت ملی جمهوری آذربایجان و بازداشت تعدادی از مقامات پیشین امنیت ملی این کشور، وزیر مخابرات نیز روز پنجشنبه از کار برکنار شد.

علی عباس اف از سال 2004 میلادی سمت وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان را برعهده داشت. تاکنون هیچ دلیلی مبنی بر عزل علی عباس اف که طی دستور ریاست جمهوری ابلاغ شد، منتشرنشده است.
الدار محمداف (Eldar Mahmudov)، وزیر امنیت ملی جمهوری آذربایجان نیز در تاریخ هفدهم ماه اوت امسال (2015 میلادی) در اقدام تعجب برانگیز پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور از کار برکنار شد.
سه روز بعد نیز پلیس جمهوری آذربایجان هفت تن ازمقامات پیشین امنیت ملی این کشور را به اتهام سوء استفاده از قدرت و دخالت غیرقانونی در امور تجاری بازداشت کرد.
دفتر دادستانی جمهوری آذربایجان نیز اعلام کرد دادستانی این کشور یک پرونده جنایی در رابطه با سوء استفاده از مقام و همچنین ارتکاب جرم توسط مقامات مختلف وزارت امنیت ملی گشوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا