آذربایجاناخبارایران

دعوت از رهبر معظم انقلاب برای سفر به کشور جمهوری آذربایجان/تصاویر

رئیس اداره مسلمان قفقاز شیخ الااسلام اله شکور پاشازاده در دیدار با آقای عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سفر به جمهوری آذربایجان دعوت بعمل آورد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از  واحد مطبوعاتی اداره مسلمانان قفقاز در این دیدار اله شکور پاشازاده با بیان اینکه امروز عید غدیر خم است و این عید همه مسلمانان جهان است در این عید حضرت محمد(ص) جانشینی حضرت علی (ع) رابعد از خود اعلام کرد.

الله  شکور پاشازاده این عید را بر همه ی ایرانیان تبریک گفت و از درگاه خداوند منان برای سلامتی رهبر مسلمانان جهان حضرت آیت الله  العظمی سید علی خامنه ای دعا کرد و از رهبر معظم انقلاب برای سفر به کشور جمهوری آذربایجان دعوت بعمل آورد.

آقای عزت الله ضرغامی به نوبه خود عید غدیر را بر مسلملنان قفقاز و شیخ الاسلام اله شکور پاشازاده تبریک گفت و از تلاش های آقای پاشازاده در ترویج اسلام  و تلاش برای ایجاد روابط سازنده  میان دو کشور قدردانی کرد و افزود رسانه ها در ترویج اسلام در جهان مدرن امروزه از نقش بسزایی ایفا می کنند. در حال حاضر در جمهوری اسلامی ایران 160 شبکه رادیویی و تلویزیونی وجود دارد که از طریق 29 ماهواره قابل دریافت می باشد. 

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا