آذربایجاناخبارویژه

حزب اسلام جمهوری آذربایجان در مورد جنایات رژیم صهیونستی بیانیه ای صادر کرد

حزب اسلام جمهوری آذربایجان در خصوص جنایات رژیم تروریستی اسرائیل بیانیه اعتراضی صادر کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،  روابط عمومی حزب اسلام جمهوری آذربایجان نسبت به اقدامات تروریستی رژیم جعلی صهیونستی بیانیه ی اعتراض آمیز  انتشار داد.

مشروح بیانیه به شرح ذیل می باشد:

جنایات رژیم صهیونستی در مجامع بین المللی نادیده گرفته می شود، این رژیم در قلمرو خاک  سوریه بر روی جهادگران حزب الله لبنان که در حال جنگ در راه اسلام و قرآن با گروههای تکفیری بودند با هلی کوپتر  اقدام به شلیک به سوی آنها کرده و چند تن از شیعیان مبارز را به شهادت رسانده است و با این کار خود ارادت رژیم صهیونستی  و حمایت خود را از  داعش و گروهای تکفیری نشان داد. که در این حمله وحشیانه و ناگهانی در منطقه قنیطره حدود 6 مبارز حزب الله لبنان همراه جهاد مغنیه پسر عماد مغنیه به شهادت رسیدند. اقدامات جنایت کارانه این رژیم صهیونستی علیه کشورهای همسایه در حقیقت اعمال سران این رژیم تروریستی است.نیروهای مردمی که در سوریه علیه مزدوران غرب و عرب در حال جنگ هستند نه تنه سلاح گروههای تکفیری از سوی رژیم جعلی تغدیه می شود بلکه بودجه جنگیدن آنها و کمک رسانی به آنها نیز در دستور کار این رژیم قرار گرفته است که اقدام به خرابکاری و ترور فرماندهان بزرگ حزب الله لبنان را نیز انجام می دهند.

در جامعه بین المللی از سران رژیم صهیونستی به عنوان جنایتکاران جنگی یاد می برند که باید از طریق جامعه بین المللی مورد محاکمه قرار گیرند، ما از تمامی کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم سوریه و فلسطین خواستار کمک و مقابله با جنایات رژیم صهیونستی در این کشورها هستیم.

حزب اسلام جمهوری آذربایجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا