آذربایجاناخبارعمومی

با صدرو حکمی از سوی دادگاه، رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان به مدت ۳ سال به زندان قوبوستان منتقل شد

همزمان با نوزدهم ماه رمضان و روز ضربت خوردن مولای متقیان، امام علی (ع)، دولت جمهوری آذربایجان دکتر محسن صمداف، رهبر زندانی حزب اسلام را به زندان مخوف «قوبوستان» منتقل کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،پایگاه اینترنتی اسلامین سسی خبر داد با حکم دادگاه منطقه «قره داغ» باکو ، دکتر محسن صمداف، رهبر «حزب اسلام» جمهوری آذربایجان به زندان بسته قوبوستان منتقل شد.
بر اساس این گزارش دادگاه منطقه« قره داغ » حکم انتقال دکتر صمداف به زندان قوبوستان را برای سه سال صادر کرد.
بسیاری از طرفداران و خویشاوندان دکتر صمداف از جمله دختر ۱۲ ساله وی که برای حضور در دادگاه تجمع کرده بودند، اجازه ورود به اتاق کوچک دادگاه داده نشد.
یالچین ایمانف، وکیل مدافع رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان گفت حکم انتقال محسن صمداف به زندان قوبوستان که شرایط بسیار بدی دارد، برغم این صادر شد که  حاج محسن صمداف از بیماری هایی که در زندان به آن مبتلا شده است، رنج می برد.
دکتر محسن صمداف در سال ۲۰۱۱ درپی سخنرانی اعتراض آمیز علیه ممنوعیت حجاب در مدارس دخترانه جمهوری آذربایجان، دستگیر و به اتهام تلاش برای براندازی دولت به ۱۲ سال زندان محکوم شد.
محسن صمداف در سال ۲۰۱۴ نیز به زندان بسته قوبوستان منتقل شده بود و در سال ۲۰۱۶ از زندان قوبوستان به زندان شماره ۱۲ بازگردانده شد و در این زندان بارها به سلول انفرادی انداخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا