آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام عباس حسین از زندان به مناسبت اربعین حسینی

عباس حسین زندانی سیاسی جمهوری آذربایجان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، پیامی از داخل زندان منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری قفقاز، متن پیام زندانی سیاسی عباس حسین به مناسبت اربعین حسینی بدین شرح است:

«چند روزی است که اخبار شهادت هایی را می شنویم که برای تمام مردم کشور تکان دهنده است. شهادت هر چند مقام حیات و عظمت است اما در عین حال ضایعه سنگینی برای خانواده ها و عزیزان است. همان قدر که از شنیدن خبر رسیدن به مقام شهادت خوشحال می شوم، از درد و رنج خانواده آنها نیز ناراحت می شوم. خداوند شهدای ما را بیامرزد. خداوند مقام تک تک آنها را متعالی کند. خداوند این شهدای ما را با شهدای کربلا محشور کند انشاالله. برای خانواده‌ها و بستگان شهدا آرزوی صبر و شکیبایی دارم. خداوند به دل آنها آرامش و آسودگی عطا فرماید.

بدانید که خون شهید بیهوده ریخته نمی شود، دیر یا زود نتایج بزرگی به همراه دارد. شهدا سهم خود از این دنیا را به نسل های آینده تقدیم می کنند. بنابراین وظیفه ماست که به مقام شامخ شهدا احترام بگذاریم. من همواره با جان و هستی خود برای خدمت به ملت، ارزش های آن و تمامیت ارضی سرزمین مادری ام آماده بوده و امروز هم آماده ام. امروز نیز مثل همیشه در کنار مردم و ارتش مان هستم. خداوند مردم و کشور ما را حفظ کند. خداوند به سربازان و نیروهای نظامی ما پیروزی سرشار از خیر و برکت عنایت فرماید ان شاالله.

اربعین در راه است. برای کسانی که در آن زیارت شرکت دارند پیام دهید تا از جانب شهدا و ما سلام و صلوات ما را به سرورمان حضرت حسین (ع) و برادر غیور ایشان و همه شهدای کربلا برسانند.
این را هم بگویم که زیارت اربعین نشانه محبت خداوند به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است. هر کس که در آن زیارت حضور دارد، هدیه ای است که خداوند برای حضرت حسین (علیه السلام) فرستاده است.

امروز مانند هر سال انسان هایی از چهار گوشه جهان به ندای 1400 سال پیش امام حسین (ع) در صحرای خالی که فرمود: آیا یاری کننده ای هست که مرا یاری کند؟ لبیک می گویند. ان شاالله از طرف ما هم کسانی هستند که به ندای آقا (ع) لبیک می گویند. امروز با اینکه بین چهار دیواری (زندان) هستیم به مولایمان حضرت حسین (ع) «لبیک حسین لبیک» می گوییم.

خداوند شهدای ما را بیامرزد. خداوند زیارت زائران را قبول کند. خداوند مردم عزیز ما را حفظ کند. به خدا اعتماد کن. یا علی!»

زندانی سیاسی عباس حسین
16.09.2022

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا