آذربایجاناخبار

تکذیب خبر سرمایه گذاری خانواده علیف در اسراییل

«هاآرتص» به نقل از یارِو لوین ، وزیر توریسم رژیم صهیونیستی ، از سرمایه گذاری و خرید املاک و ویلا توسط فرزندان رییس جمهوری آذربایجان در فلسطین اشغالی خبر داده بود .
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، پایگاه اینترنتی روزنامه صهونیستی «هاآرتص» به نقل از یارِو لوین ، وزیر توریسم رژیم صهیونیستی ، از سرمایه گذاری و خرید املاک و ویلا توسط فرزندان رییس جمهوری آذربایجان در فلسطین اشغالی خبر داد.
در پی انعکاس گسترده این خبر در جمهوری آذربایجان، نوروز محمدوف، مدیر اداره روابط خارجی ریاست جمهوری آذربایجان و دان استاو، سفیر رژیم صهیونیستی در باکو، مطالب منتشر شده در روزنامه هاآرتص مبنی بر خرید ویلا و ملک در فلسطین اشغالی توسط فرزندان الهام علی اف را تکذیب کردند.
به گزارش خبرگزاری رسمی آذرتاج جمهوری آذربایجان، نوروز محمدوف گفت : « روزنامه هاآرتص بارها درباره جمهوری آذربایجان مطالب دروغ منتشر کرده است، اما این بار به علت اینکه این مطالب علیه خانواده رییس جمهوری آذربایجان جهت گیری شده است، نیازمند موضع گیری است. »
نوروز محمدوف افزود : « آنچه که عامل اصلی ناراحتی است، این است که این اطلات به نقل از یارِو لوین، وزیر توریسم اسراییل منتشر شده و آمده است که گویا خانواده رییس جمهوری آذربایجان در ماه های اخیر به اسراییل سفر کرده و به خرید املاک و سرمایه گذاری در این کشور مشغول بوده اند. اما، حقیقت این است که پسر رییس جمهوری آذربایجان نه تنها در این ماه ها، بلکه هیچ وقت به اسراییل سفر نکرده است. »
نوروز محمدوف افزود : « این گزارش ها ، جز دروغ و بهتان چیز دیگری نیست و هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد. انتشار این مطالب در مطبوعات اسراییل مایه تاسف است و با روح مناسبات دو کشور نیز در تضاد است.»
همچنین به گزارش خبرگزاری آذرتاج، دان استاو ، سفیر اسراییل در باکو ، گفت مقاله ای که به نام هاآرتص منتشر شده است، بطور کل جعلی است.
دان استاو در سخنانی متناقض افزود :« در مطبوعات اسراییل چنین مقاله ای منتشر نشده است. یارِو لوین، وزیر توریسم اسراییل ، مطالبی را که به نقل از وی در این مقاله منتشر شده، هیچ گاه بیان نکرده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا