آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

جوسازی تجزیه طلب فراری و گرداننده شبکه لجن پراکن “گوناذ تی وی” علیه شبکه سحر در باکو

احمد اوبالی، عنصر تجزیه طلب فراری و گرداننده شبکه لجن پراکن “گوناذ تی وی” که از استودیوهای باکو و شیکاگوی خود علیه جمهوری اسلامی ایران لجن پراکنی می کند، در سفر به باکو برای جوسازی علیه شبکه جهانی سحر نیز تلاش می کند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، این عنصر تجزیه طلب ضدایرانی، در برنامه کانال “رئاکسیا تی وی” تاکید کرد:« شبکه سحر از همان آغاز استقلال جمهوری آذربایجان، به علت اینکه ایران، جمهوری آذربایجان را به عنوان دشمن خود تعیین کرد، فعالیت علیه دولتمداری جمهوری آذربایجان را شروع کرد و به فتنه گری در آذربایجان، هم در شمال و هم در جنوب مشغول است. »
این عنصر لجن پراکن علیه ایران، تشیع را واپس گرایی دینی قلمداد کرد و گفت: ” شبکه سحر واپس گرایی دینی را تبلیغ می کند و از نام امام حسین (ع) سوء استفاده می کند و مخالف آذربایجان گرایی و دولت گرایی ملی ما است! متاسفانه آنها کار خود را خوب انجام می دهند. هم جنوبی ها و هم دولت و هم مخالفان در جمهوری آذربایجان باید به این توجه داشته باشند و همه باید دست به دست هم بدهیم که در مقابل این تبلیغات شبکه سحر علیه دولتمداری آذربایجان ، ما هم وظیفه و کار خود را انجام دهیم. »
در این برنامه ، مجری کانال “رئاکسیا تی وی” از اینکه در اقامت در یکی از هتل های یکی از شهرستان های جمهوری آذربایجان مشاهده کرده است که در فهرست تلویزیون های دریافت شده در آن هتل، شبکه سحر نیز جود دارد، ابراز ناراحتی کرد و گفت: به مدت شش ساعت بطور مستمر به برنامه های این شبکه نگاه کردم و دیدم که بی وقفه به تبلیغات علیه آذربایجان مشغول است و حتی از ما روزنامه نگاران نیز نام می برد و با استناد به انتقاداتی که ما داریم، اوضاع جمهوری آذربایجان را خیلی بد جلوه می دهد.
مجری رئاکسیا تی وی انتقاد کرد که چرا برخی هتل های جمهوری آذربایجان بطور عمدی شبکه سحر را در ابتدای فهرست شبکه هایی که در این هتل ها قابل دریافت است، گنجانده اند!
احمد اوبالی نیز از مجری رئاکسیا تی وی سوال کرد که آیا شبکه سحر در میان شبکه های توزیع شده توسط ” کا.ت.و.” ( شبکه تلویزیون های کابلی جمهوری آذربایجان) وجود دارد؟ که مجری برنامه گفت نه، در فهرست شبکه های تلویزیونی هتل بود!
این عنصر تجزیه طلب ضدایرانی وابسته به باکو همچنین به لجن پراکنی علیه حجت الاسلام علی اکبر اجاق نژاد، نماینده ولی فقیه در باکو پرداخت و گفت: « فقط شبکه سحر نیست. مثلا ایران در اینجا یک ملّا دارد به نام اجاق نژاد. او با تبلیغ دینی مشغول است در اینجا. کار او در اینجا چیست؟ آیا دیپلمات است؟ خیر. مگر ما رهبر عالی دینی ایران را قبول داریم که در اینجا نماینده داشته باشد؟ آیا دولت آذربایجان مرکزی برای تبلیغ زبان مادری مان در تبریز و اردبیل و جاهای دیگر دارد؟ این که یک کار فرهنگی است! آنها در اینجا کمیته امداد دارند که به نام کمیته امداد ، افراد بی تمکن را جذب خود می کنند و افکار برخی را تغییر می دهند و برخی را مغزشویی می کنند و برخی را نیز به ایران می برند و آموزش های سیاسی دیگری به آنها می دهند!! »
در این برنامه، حضور دینداران جمهوری آذربایجان در شبکه های اجتماعی را نیز به ایران نسبت داده شد و این بخش از مردم جمهوری آذربایجان به عنوان عوامل ایران و نیروهای مخرب علیه دولتمداری جمهوری آذربایجان معرفی شدند.
در این برنامه همچنین حضور رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان انکار شد!!!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا