آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانترکیهروسیهعمومیقره باغ

الهام علی اف در نقش تبلیغاتچی پهپادهای اسراییلی و ترکیه ای

الهام علی اف: «جمهوری آذربایجان جنگ قرن بیست و یکم را با  ترکیب استفاده از سلاح های اسراییلی و ترکیه ای انجام داد!»

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در تبلیغ کیفیت سلاح های رژیم صهیونیستی و ترکیه، در گفتگو با روزنامه «ال پاییس» اسپانیا گفت: «جمهوری آذربایجان جنگ قرن بیست و یکمی را با بکارگیری ترکیبی سلاح های اسرائیلی و ترکیه ای انجام داد و پیروز شد!»

علی اف افزود:«آذربایجان جنگ قرن بیست و یکمی را پیش برد. هیچ کس قبل از ما چنین جنگی نکرده است. نه تنها هواپیماهای بدون سرنشین، بلکه تجسس بسیار دقیق وجود داشت. پهپادهای ترکیه و اسرائیل همگرا شدند. پهپادهای اسرائیلی که ما داشتیم پهپادهای شناسایی و انتحاری بودند، پهپادهای ترکیه پهپادهای شناسایی و پهپادهای جنگنده بودند. ترکیب آنها در یک عملیات نظامی آسان نبود.»

رئیس جمهور آذربایجان ادامه داد: « همان حرف را در مورد سامانه پدافند هوایی آذربایجان نیز می توان گفت. ما سامانه دفاع هوایی اسرائیلی داریم، سامانه دفاع هوایی روسی S300  هم داریم. سیستم دفاع هوایی BUK هم داریم. بنابراین ادغام این سامانه‌ های پدافند هوایی نیز یک هدف جدی بود و با استفاده مؤثر از سامانه‌های پدافند هوایی، ما خود را از یک فاجعه بزرگ در امان نگه داشتیم.  ارمنستان با موشک های بالستیک «اسکندر ام» به شهر گنجه و دیگر شهرها با موشک های بالستیک شلیک کرد. بیشتر این موشک ها توسط سامانه پدافند هوایی جمهوری آذربایجان سرنگون شد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا