آذربایجاناخبار

عاقبت اعتراض به رشوه خواری در جمهوری آذربایجان ؛شاهین ممد اف:وقتی از رشوه خواری شکایت کردم،از کارم اخراج و به دادگاه معرفی شدم!

بازرس سابق مرکز فرهنگی توریستی گویگول باکو از وزارت خانه شکایت دارد که بعد از آنکه اوضاع مرکز را گزارش کرده است وی را از کار بیکار و به دادگاه معرفی کرده اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، شاهین ممد اف بازرس سابق مرکز فرهنگی توریستی گویگول باکو طی مصاحبه ای که با برخی خبرگزاری های آزاد آذری انجام داده است،مدعی است که وقتی در بازرسی های خود به برخی رانت خواری ها و رشوه های کلان برخورد کرده و به وزارت خانه گزارش داده است،وی را از شغل خود برکنار کرده و به دادگاه معرفی کرده اند.

ممداف می گوید از سال 2011 حتی یک بار هم در محل کار خود به دلیل بی انظباطی یا هر دلیل دیگر توبیخ نشده بود ولی وقتی به اوضاع نابسامان رشوه خواری در مرکز اعتراض کرده است با برخی بهانه های واهی و ساختگی از طرف مدیر مرکز شرقیه هومبت اوا اخراج شده است.

شاهین ممد اف می گوید: وقتی ظلمی که بر من شده بود را به وزارت فرهنگ و توریسم منتقل کردم،آنها نیز مرا به بهانه ایجاد اخلال در امور اداری به دادگاه معرفی کردند.

گفتنی است جمهوری آذربایجان طی سال های گذشته بارها در صدر کشورهایی قرار گرفته است که بالاترین میزان فساد اداری را دارد ولی همچنان مسئولین آذربایجان مدعی هستند که با رشوه خواری برخورد قاطع می کنند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا