آذربایجاناخبار

بیانیه حزب اسلام آذربایجان درباره تعرض افسر پلیس به حاج طالع باقرزاده

رئیس جنبش مسلمانان آذربایجان بی احترامی صورت گرفته به حاج طالع باقرزاده از سوی افسر پلیس را اهانت و بی احترامی به تمامی روحانیون و مومنین در کشور خواند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از İslaminSesi.org ،حزب اسلام آذربایجان در مورد بی احترامی صورت گرفته از سوی پلیس به حاج طالع باقرزاده بیانیه ای را صادر نموده است.

در این بیانه آمده ، تمامی اتفاقات صورت گرفته در کشور در جهت تضیعف اسلام و ارزش های معنوی صورت گرفته می شود بی احترامی های صورت گرفته علیه حاج طالع باقرزاده در اصل بی احترامی به روحانیون کشور و جامعه مسلمانان بشمار می رود. همانطور که همه می دانند  در روز های گذشته اتفاقات صورت گرفته در سازمان امنیت (MTN) برای افسران  پلیس در کشور به عنوان درس در نظر گرفته نشده و روسای افسران پلیس در حال سوء استفاده نمودن از وظایف خود هستند. همچنین می خواهیم یادآوری کنیم که ، از گذشته ها مشاهده می گردد که نفوذ نیروهای خارجی در بدنه دولت باعث گردیده است تا آنها اقدماتی را در جهت درگیری و تضاد میان دینداران صورت دهند. گرچه ممکن است دست درازی افسر پلیس به سوی حاج طالع باقرزاده از سوی برخی ها بی اهمیت به نظر آید اما حزب اسلام آذربایجان  این مسئله خیلی مهم دانسته  وانتظار دارد که باید افسر پلیسی که بر روی حاج طالع باقرزاده دست درازی نموده محاکمه و در این زمینه برای وی  مجازات مقرر گردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا