آذربایجاناخبارعمومی

صاحب نظر جمهوری آذربایجان:تصمیم ترامپ درباره قدس سنجش واکنش های مسلمانان جهان است

رییس اتحادیه نویسندگان ‘قلم’ جمهوری آذربایجان گفت: دشمنان اسلام متوجه حساسیت موضوع قدس برای مسلمانان هستند و تصمیم دونالد ترامپ درباره قدس برای سنجش واکنش جهان اسلام انجام شده تا در صورت نبود واکنش لازم، سایر طرح های خصمانه خود را علیه مسلمانان در نقاط مختلف جهان اجرا کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،«قربان جبرائیل» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصمیم رئیس جمهوری آمریکا را نباید موضعگیری شخصی ترامپ تلقی کرد، این موضوع در دوره های مختلف در آمریکا مطرح گردیده ولی وتو شده بود.
وی با اشاره به دلیل طرح این موضوع در شرایط فعلی اظهار داشت : دشمنان اسلام در پی شکست جدی گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه که طرح خصمانه علیه جهان اسلام بود ، برای پرده پوشی آن همه جنایات و ویرانگری های که در این کشورها مرتکب شدند ، دست به توطئه جدید علیه مسلمان زدند .
به گفته رئیس اتحادیه نویسندگان ‘ قلم ‘، همه مسلمانان جهان از جمله در جمهوری آذربایجان باید واکنش شدیدی به این طرح نشان دهند تا اقدامات مشابه علیه مسلمانان در سایر نقاط جهان تکرار نشود .
جبرائیل افزود: دشمنان اسلام همچنین از گسترش بیش از پیش اسلام در جهان هراس دارند و برگزاری مراسم های اربعین حسینی در سال جاری با حضور مسلمانان شیعه و سنی ، حتی مسیحیان از کشورهای مختلف به نگرانی های آنها در این زمینه افزود و برای مقابله با قدرت اسلام دست به این اقدام خصمانه زدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا