آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانعمومی

ارتباط یکی از رقبای انتخابات ارمنستان با جمهوری آذربایجان

آرا آبرامیان، میلیاردر ارمنی روسیه ای که قصد رقابت در انتخابات ارمنستان را دارد، با جمهوری آذربایجان ارتباطات نزدیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از مدراتور، جمشید نوری اف، کارشناس سیاسی گفت: به نظرم آرا آبرامیان به علت ارتباطات نزدیکی که با جمهوری آذربایجان دارد، در ارمنستان جایگاه سیاسی نمی تواند بگیرد.

نوری اف گفت:« آبرامیان نه یک سیاستمدار، بلکه تاجر است و در میان مردم ارمنستان نفوذ ندارد. همچنین او به عنوان آدم پوتین شناخته می شود و در فهرست تحریم های آمریکا علیه روسیه نیز جای دارد. خواهر او در ازدواج با فردی در باکوست. ابوالفضل ملک اف، رییس موسسه “بروکر” جمهوری آذربایجان که چند سال قبل به خیانت به سیاست اقتصادی الهام علی اف نیز متهم شده بود، شوهرخواهر آرا آبرامیان است.

در همان زمان، آرا آبرامیان گفته بود که خواهرش رایسا اونسیان و دخترش رِنا در باکو زندگی می کنند. آرا آبرامیان از داماد آذربایجانی اش خیلی اظهار رضایت کرده و گفته بود که شوهرخواهرش هم در باکو “وزیر انحصارات” است. درست است که بعدها ابوالفضل ملک اف به حاشیه رانده شد، اما کسی که چنین نزدیکی به جمهوری آذربایجان دارد، نمی تواند جایگاهی در سیاست ارمنستان داشته باشد!»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا