آذربایجاناخبارارمنستانقره باغقره باغ

شهادت یک سرباز ارتش جمهوری آذربایجان

شب گذشته مواضع ارتش آذربایجان مورد حمله نیروهای متجاوزگر ارامنه قرار گرفت که در پی این درگیری ها یک سرباز از ارتش آذربایجان به شهادت رسید.
شهادت یک سرباز ارتش آذربایجان

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، نیروهای مسلح ارمنستان شب گذشته از مناطق مختلف خط تماس با استفاده از کالیبر بزرگ مسلسل، در اراضی “سوتکا” ۱۲۰ بار آتش بس را نقض کردند.
طبق گزارشات وزارت دفاع آذربایجان، دیشب مواضع ارتش این کشور در “روستای علی بیگ لی” و ” ارتفاعات بی نام در منطقه گدبی ” همچنین شماری ازمناطق “ترتر”، ” اغدام”، “روستای مهدیلی” مورد هجوم نیروهای ارمنی قرار گرفت، لذا این حملات از سوی ارتش آذربایجان بی پاسخ نماند.
در پی این درگیری ها؛ وزارت دفاع اعلام کرد علی رغم برگزاری مذاکرات در وین و عدم توجه ارمنستان به این نشست، نیروهای ارمنی به نقض آتش بس متوسل شدند، که در نتیجه این شب پر تنش یک سرباز ارتشی به نام “عسگر طاهرلی” فرزند ناطیق نامیک به شهادت رسیده است.
وزارت دفاع آذربایجان طی گزارشی منتشر کرد که این حملات به محض اتمام مذاکرات که در وین در حال برگزاری بود، آغاز شد که نشانگر بی تفاوت بودن نیروهای ارمنی به این گفتگوها می باشد.
شایان ذکر است؛ وزارت دفاع یک بار دیگر مسئولیت ضرر و زیان‌های ارتش ارامنه و تلفات دشمن را بر عهده رهبران نظامی – سیاسی ارمنستان نهاد.
منبع: آناج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا