آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

نظامی بازداشتی جمهوری آذربایجان متهم به قتل شد

یک مقام بلندپایه ارمنستان مدعی شد: نظامی بازداشت شده جمهوری آذربایجان متهم به قتل یک غیرنظامی است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، یک مقام بلندپایه ارمنستان روز شنبه اظهار داشت: نظامی بازداشت شده جمهوری آذربایجان متهم به قتل یک غیرنظامی ارمنستانی است.

«آلن سیمونیان» رئیس پارلمان ارمنستان در نشست بین پارلمانی کشورهای مستقل مشترک‌ المنافع در شهر «سن پترزبورگ» در روسیه گفت: یکی از نظامیان جمهوری آذربایجان که پس از عبور غیرقانونی از مرز در ارمنستان دستگیر شده، مظنون به قتل یک غیرنظامی است.

پیش‌تر گزارش شده بود که نظامی جمهوری آذربایجان که از مرز ارمنستان عبور کرده بود، توسط سه جوان اهل استان سیونیک در جنوب ارمنستان پیدا شد.

این فرد تلفن همراه یکی از کارکنان مجتمع مس «مولیبدن» را که ۲۱ فروردین کشته شده بود به همراه داشت. چندی قبل وزارت دفاع ارمنستان از دستگیری یک نظامی جمهوری آذربایجان در مرز بین دو کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، این نظامی جمهوری آذربایجان دوشنبه در خاک ارمنستان دیده و بازداشت شد. ارتش جمهوری آذربایجان مدعی شده که این نظامی به دلیل دید محدود و شرایط نامساعد جوی در مرز ارمنستان و نخجوان راه خود را گم کرده بود.

این نظامی جمهوری آذربایجان گفته که یک نظامی دیگر نیز همراه او بوده است. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرده تمام اقدامات لازم برای یافتن این نظامیان در حال انجام است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا