آذربایجاناخبار

افول هنرمندان در آذربایجان ؛آخرین امید هنرمند آذری برای خانه دار شدن کلیه فروشی است

جوانشیر محمد یکی از بازیگران معروف تئاتر در آذربایجان راضی شده است تا در ازای 30 هزاردلار کلیه خود را بفروشد و با پول آن صاحب خانه شود.
 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از فاکت خبر ، یک بازیگر تئاتر کودک در باکو تصمیم گرفت کلیه خود را به فروش بگذارد. وی توضیح داد که جایی برای زندگی ندارد و دستمزد ناچیز او حتی برای پرداخت اجاره خانه نیز کفایت نمی کند.

جوانشیر محمد بازیگر آذری از افراد مشهور در تئاتر آذربایجان است. او در چندین سریال وطن پرستانه نیز ایفای نقش کرده، با این حال در فقر به سر می برد. او می گوید: “من کلیه ام را برای فروش می گذارم، چون جایی برای زندگی ندارم، دستمزد کنونی حتی برای اجاره خانه نیز کافی نیست. از این زندگی خسته شده ام و هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست.”

جوانشیر معتقد است که اگر کلیه اش را بفروشد دست کم بخشی از مشکلاتش حل می شود. با این پول می تواند یک آپارتمان بخرد و بالاخره از زندگی مستاجری راحت شود. هنوز قیمت کلیه ی این بازیگر مشخص نشده است ولی به گفته محمد، احتمال دارد که بتواند در ازای 30 هزار دلار کلیه اش را بفروشد.

محمد می گوید: “من با این مبلغ موافق هستم. می خواهم آپارتمان یک اتاقه بخرم یا اینکه قطعه زمین کوچکی تهیه کنم.”

اوضاع جالبی ست.شاید جوانشیر هم با ورق زدن روزهای زندگی خود افسوس می خورد که چرا باید به عنوان هنرمند یک کشور،برای تامین مایحتاج خود مجبور به فروش کلیه اش شود و از طرفی دیگر هم مثلا یک پسر وزیردولت آذربایجان هوس کباب خرس می کند و به راحتی بیش از یک میلیون منات صرف خرید خرس و کباب کردن آن می کند!

 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا