اخباراردبیلترکیه

آیت الله عاملی: دولت های آل سعود و ترکیه مسئول کشتار در سوریه و یمن هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نمازجمعه از وجه المصالحه شدن خون انسانهای بی گناه در دست استکبار جهانی و دولت های همراه بشدت انتقاد کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، حضرت آیت الله عاملی اظهار داشت: آنها برای رسیدن به منافع نامشروع خود و برای فرسوده کردن روسیه، ایران و حزب الله و تخریب زیرساخت های سوریه، عراق و یمن و ممانعت از تصدی کشور یمن به دست موالیان ایران از هیچ جنایتی ابا ندارند.
وی ادامه داد: آل سعود و وهابیت بهترین ابزار در دست آنها برای رسیدن به این منویات شوم است چون آنها غیر از وهابیت همه را مشرک و مهدور الدم می دانند و هر چقدر بیشتر بکشند بیشتر احساس ثواب می کنند و هیچ عذاب وجدانی آنها را نمی گیرد.
وی افزود وهابیت تنها گروه بظاهر اسلامی است که معتقد است هدف وسیله را توجیه می کند و با این اعتقاد ابواب بزرگترین جنایات برای بشریت باز می شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از دعوت آل سعود و دولت ترکیه از آمریکا برای دخالت در سوریه و یمن انتقاد و مسئولیت تلفات حملات اخیر آمریکا در سوریه و یمن را متوجه حکومت های این دو کشور دانست.
وی با اشاره به حجم بسیار سنگین تبلیغات منفی در خصوص آزادسازی موصل گفت 20 هزار نیروی بسیجی اهل سنت که در حشد الشعبی عضویت دارند در این آزادسازی حضور دارند و طبق بیانیه دولت عراق بعد از آزادسازی نیز جز نیروهای دولتی کسی حق ورود به موصل را ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا