آذربایجاناخبارویژه

نامه ای از زندانی اسلامگرا به الله شکور پاشازاده

روح الله آخوند زاده از زندان نامه ای برای رئیس اداره مسلمانان قفقاز اله شکور پاشازاده نوشته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، در این نامه آمده است که مثل هر ساله با آغاز ماه محرم ما نیز از طریق تلویزیون مراسم عزاداری را  پیگیری می کنیم، در این بیانیه کاری به مثبت یا منفی بودن آن ندارم، من و امثال من اسلامگرا از شما انتظار داریم که در دنیا و هچنین در آسیای میانه و قفقاز با توجه به  اقدامات و حوادث خونینی که  در کشورهای اسلامی در این چند وقت اخیر رخ داده و همچنینی نگرش منفی به دین در جمهوری آذربایجان ، ترویج سنت های بیگانه و فرهنگ فاسد غرب، آموزش به روش کشورهای غربی از طریق رسانه ها و صداوسیما باعث تخریب نهاد خانواده و تغییر جامعه وحتی  از بین رفتن موسیقی اصیل آذری  که در این سال ها  اقدام شده  باعث   گرایش مردم به فساد و سست شدن ایمان می شود. حداقل کاری که شما می توانستید انجام دهید  فتوایی صادر می کردید  تا حداقل در طول ماه محرم و صفر  از پخش این برنامه ها  پیشگیری شود.

اما متاسفانه با انجام کارهای ضد اخلاقی و ضد دینی در کشور باعث تخریب بسیاری از افراد جامعه و خطرناکتر ازهمه تاثیر بر روی کودکان، زنان دارد که با انجام این اعمال از راه و روش قاتلان پسر پیامبر حمایت و پیروی می کنید. حال این سوال مطرح می شود که چرا شما ساکت نشسته اید؟

در جمهوری آذربایجان روز به روز تعداد طلاق، قتل، مرگ و میر کودکان، خودکشی، مرگ و میر جوانان در تصادفات  و حمایت علنی از وهابیت به تدریج افزایش یافته است.این ها باعث شده تا من این نامه را بنویسم برای شما و امثال شما که می توانید با یک حرکت آگاهانه و اجرای امر به معروف و نهی از منکر یادآوری کنم تا از این کارها جلوگیری شود.

شیخ عزیز ! اقدام آشکار وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت تحصیل برای  دانش آموزان با حجاب بدون رضایت شما  نمی توانست صورت بگیرد.  همچنین بدون رضایت شما  حاجی محسن، حاجی آبگول، حاجی فرامرز و صدها روحانی و افراد مذهبی در حبس نبودند.

از خدا و خشم خدا بترسید، توبه کنید، در قرآن  کریم خداوند متعال فرموده است کسانی که به بندگان مومن من ظلم کنند به دردناک ترین عذاب دچار خواهند شد و در آتش جهنم  در بدترین موقعیت و جایگاه خواهند  بود.

بنابر این شما یی که در میان این همه  گناه در شهر باکو زندگی می کنید همین امروز توبه کنید که فردا خیلی دیر خواهد بود. والسلام 

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا