آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانقره باغ

چرا “شیخ” پشت “اجاق نژاد” پنهان شد؟ «این یک رویداد شرم آور است»

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پرتال خبری «ینی صباح»: اقامه نماز به امامت “سید علی اکبر اجاق نژاد” نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان در مسجد شوشا نظرات مختلفی در جامعه آذربایجان در پی داشته است.

به نظر اغلب مردم اقامه نماز به امامت “سید علی اکبر اجاق نژاد” در مسجدی که “شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده” رییس اداره مسلمانان قفقاز نیز آنجا حضور داشت، درست نیست.
“الشاد میری” کارشناس مسایل دینی آذربایجانی در مصاحبه با پرتال خبری «ینی صباح» در این خصوص گفت: «از دیدن آن عکس بسیار متاسف شدم. زیرا، آن شخص نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان است و سال ها است که در مسجد مربوط به سفارت ایران خطبه می خواند. من به عنوان یک شهروند جمهوری آذربایجان درک نمی کنم چرا در شوشا که همه جا پر از پیام و نماد است، چنین اقدامی انجام می گیرد؟ مگر موضع ایران نسبت به آذربایجان معلوم نیست که چنین فرصتی برای آنها ایجاد می شود؟ “الله شکور پاشازاده” همواره بیان کرده است که وی شیعه است. در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز شیعه در جهان معرفی می شود. “شیخ السلام الله شکور پاشازاده” در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سحر» اعلام کرده است که در مسایل دینی از “آیت الله خامنه ای” رهبر عالی ایران تقلید می کند. تحت این شرایط نماینده (حضرت) “خامنه ای” در نماز پیش وی ایستاده است. فکر می کنم شاید جهت احترام چنین اقدامی انجام گرفته باشد. ولی واقعیت این است که ما نمی توانیم از نظر سیاسی و دینی این مسئله را توجیه کنیم. حتی برای من این یک رویداد شرم آور است».

 لازم به ذکر است الشاد میری مشهور به دجال آذربایجان و ماموریتش فقط تشکیک در اعتقادات دینی مردم مسلمان این کشور است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا