آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان: ارمنستان درتحویل اجساد نظامیان کشته شده در قره باغ مانع تراشی می کند

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) طی گزارشی ارمنستان را به مانع تراشی در تحویل اجساد نظامیان آذربایجانی کشته شده در درگیریهای اخیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ متهم کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از ایرنا؛درگیری های شدید روز شنبه گذشته میان نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در خط مقدم جبهه در منطقه مورد مناقشه قره باغ تلفات جانی در بر داشت.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان تعداد نظامیان آذربایجانی کشته شده در این درگیری ها را پنج نفر اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی شده بود روز گذشته (یکشنبه) با میانجیگری سازمان امنیت و همکاری اروپا و کمیته بین المللی صلیب سرخ، اجساد این نظامیان از محل درگیری به عقب (آذربایجان) انتقال داده شود.
این گزارش می افزاید، ارمنستان با نقض توافق اولیه حاصله با مشارکت میانجیگران بین المللی، در راستای برداشتن اجساد نظامیان آذربایجانی مانع تراشی و مطالبات جدید غیرقابل قبولی را مطرح کرده است.
در این گزارش، نیروهای نظامی ارمنستان همچنین به ادامه خرابکاری ها در مسیرهای مختلف خط مقدم جبهه در قره باغ متهم و ادعا شد که در درگیری های جدید، نیروهای ارمنستان متحمل تلفات جانی شده و عقب نشینی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا