آذربایجاناخبارعمومی

سفیر رژیم صهیونیستی در باکو به مسئولان محلی جمهوری آذربایجان توصیه کرد همکاری با سازمان«ماشاو» را تقویت کنند

دان استاو، سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان در سفر به سه ناحیه «آق داش» ،« اوجار» و «گوی چای» در منطقه مرکزی جمهوری آذربایجان به فرمانداران این نواحی توصیه کرد همکاری با سازمان «ماشاو» رژیم صهیونیستی را تقویت کنند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی «ریپورت» جمهوری آذربایجان ، دان استاو با منصور محمدوف، فرماندار اوجار، توفیق ابراهیم اف، فرماندار آق داش و مهدی سلیم زاده، فرماندار گوی چای دیدار کرد. در این دیدارها، فرمانداران این نواحی درباره امکانات موجود برای جذب سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی گزارش دادند.
سفیر اسراییل نیز با اشاره به مشابهت اقلیمی این نواحی با اسراییل گفت می توان در مزارع این نواحی از فناوری های مورد استفاده در اسراییل بهره گرفت.
دان استاو به فرمانداران این نواحی توصیه کرد برای برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش ظرفیت های انسانی ، همکاری با «آژانس توسعه بین المللی اسراییل»،«ماشاو» را تقویت کنند.
سفیر اسراییل در باکو همچنین در« همایش پرورش درختان انار» در «گوی چای» حضور یافت. در این همایش همچنین «ایتشاک کوستو» و «یوآو گال» کارشناسان اسراییلی نیز شرکت داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا