آذربایجاناخبارارمنستانعمومی

راه اندازی شرکت رفاهی،خدماتی توسط یک شهروند ارمنی در باکو

این فرد در روسیه و چند کشور دیگر شرکت حمل و نقل آنلاین تاسیس کرده است و قصد دارد که در آینده  نه چندان دور در جمهوری آذربایجان نیز شعبه ای از این شرکت را تاسیس کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، با پیاده سازی این طرح  یک شهروند ارمنی  به راحتی  می تواند در هر جایی از دنیا با وصل شدن به اینترنت به صورت مجازی در تمامی خیابان ها و محل های گردش گری کشور های که این شرکت در آنها شعبه دارد، جستجو کرده و از مناطق مورد علاقه و در دسترس به راحتی استفاده کند.

بر اساس گزارشهای بدست آمده، بعضی از مشکلات تاییده نرم افزاری این شرکت حل و در حال حاضر برای حل سایر مشکلات این شرکت در حال رایزنی هستند.

مدیریت این شرکت حمل و نقل، گردشگری را یک شهروند ارمنی الاصل اداره می کند که از سال ۲۰۰۶ در شرکت یاندکس تاکسی فعالیت داشته است.

این شرکت در کشور های بلاروس ،ارمنستان ،گرجستان و قزاقستان و … در حل فعالیت هستند که با طرحی که قرار است پیاده سازی کند، جمهوری آذربایجان نیز جزو آن دسته از کشورهای خواهد شدکه این شرکت در داخل آن خدمات رفاهی و گردشگری و حتی پخش مواد غذایی نیز فعالیت خواهد کرد.

هزینه اولیه که برای سرمایه گذاری در این طرح این شرکت قصد دارد انجام دهد ،مبلغ ۲۵۵ میلیون دلار می باشد .

لازم به ذکر است که ارزش این شرکت تازه تاسیس شده نزدیک به ۳۷۲۵میلیارد دلار برآورد شده است که از مجموع کل سهام این شرکت نزدیک به ۶۰درصد در اختیار خود شرکت یاندکس می باشد که مدیریت این شرکت را فردی ارمنی الاصل اداره می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا