آذربایجاناخبارایران

آغاز اعتراضات مردم ‌آذربایجان به حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در باکو؛ صهیونیست‌ها برنامه‌های خطرناکی برای کشور عزیزمان دارند!

اعتراض به این سفر آنقدر مهم و ضروری است که باید تمامی کارهایمان چون درس و دانشگاه، کسب و کار و سفرهایمان را متوقف کرده و برای اعلام محکومیت بسیج شویم.
سفر بنیامین نتانیاهو به آذربایجان در این هفته نه تنها در کشورهای همسایه اسلامی از جمله ایران بلکه در داخل آذربایجان نیز از سوی برخی فعالان و منتقدان سیاسی محکوم می‌‌شود.
دکتر گنجوی کارشناس و استاد دانشگاه اسلام گرا در جمهوری آذربایجان طی بیانیه‌‌ای در خصوص سفر پیش روی نتانیاهو به آذربایجان، مردم این کشور را به اعتراض علیه این سفر شوم دعوت کرده است.

مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از ” nur-az.in ” متن کامل این بیانیه منتشر شده را منتشر می‌نماید:
«بَراءَةٌ مِنَ اللّهِ وَ رَسُولِهِ إِلَى الَّذینَ عاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِکینَ (سوره توبه، آیه 1)
لعن الذین کفروا من بنی اسرائیل علی لسان داود وعیسی ابن مریم ذلک بماعصوا و کانوا یعتدون (سوره مائده آیه 78)
سخن خود را با سلام به ملت مسلمان و آگاه کشورم آغاز می‌‌کنم. سلام بر شما که بدون توجه به محدودیت‌‌های ابلاغ شده دولتی به دین و منطق به وظایف الهی خود عمل کرده و مبارزات خود در مقابل ظلم و ستم های علی اف را ادامه می‌‌دهید.
سلام بر شما که با عدم توجه به اهداف فتنه کارانه دولت در خصوص فرهنگ عاشورا و راه سالار شهیدان، عشق و رغبت خود را در دهه نخست ماه محرم با گذراندن مراسمات دینی و عزاداری های با شکوه تان به نمایش گذاشتید.
سلام بر کسانی که با عشق و ارادت و بسیار گسترده در جلوه گاه وحدت آسمانی و خدا پسندانه راه پیمایی روز اربعین حضور یافته و کشور آذربایجان را نیز در بین مسلمانان جهان سربلند نمودند.
این روزها مصادف است با سالگرد حادثه نارداران که شهدایش مظلومانه جان باختند. سلام و درود بر روح با عظمت این شهیدان و محبوسان آزاد مرد…
انشاءالله تمامی این اعمال عاشورایی و صالح تان مورد قبول خداوند بزرگ واقع شده و رضایت امام حسین (ع) را نیز بدست آورده باشد.
امروز وظیفه‌‌ای دیگر در مقابل هم وطنان آذربایجانی‌‌ام است که سهل انگاری در این وظیفه دینی می‌‌تواند سبب نارضایتی خداوند و خشنودی شیطان رجیم را رقم بزند.
بنا به اخبار منتشر شده با توافق دو رژیم، 13 دسامبر ( 23 آذر ) سفر نتانیاهوی قاتل به باکو انجام خواهد شد.
اگر اظهارات یولی ادلستین رئیس پارلمان کنیست را مطالعه کنیم، اهداف پلید سران رژیم صهیونیستی و خواب‌‌هایی که برای آذربایجان دیده‌‌اند کاملا آشکار می‌‌شود اینکه چه برنامه‌‌های خطرناکی را برای کشور عزیزمان ترتیب داده‌‌اند.
این وظیفه‌‌ای است همگانی بر دوش هر کس که در راستای برنامه‌‌هایی دقیق، تاثیرگذار و متداوم با تمام وجود سعی کنیم با محکومیت کامل، این سفر شوم به کشورمان لغو شود.
نشست‌‌ها، تجمع‌‌ها، برگزاری سمینارها و کنفرانس‌ها، مصاحبه‌‌ها، درج مقاله‌‌ها، برنامه‌‌های تلویزیونی و فعالیت‌‌های اینترنتی از جمله اقداماتی خواهد بود که در کنار ابراز نفرت از این ظالم پست، اعتراضات خود را نیز به گوش دولت برسانیم.
اعتراض به این سفر آنقدر مهم و ضروری است که باید تمامی کارهایمان چون درس و دانشگاه، کسب و کار و سفرهایمان را متوقف کرده و برای اعلام محکومیت بسیج شویم.
به امید آنکه به خواست و لطف خداوند، تعلیمات دینی، راه درست مبارزه و مقاومت را بهتر بشناسیم؛ انشاءا..»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا