آذربایجاناخبار

پیام دکتر محسن صمداف درباره سفر آیت الله نوری همدانی به جمهوری آذربایجان .

انار قاسم لی وکیل دکتر محسن صمد اف به تازگی با وی دیدار داشته است. 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از فاکت خبر، انار قاسم لی وکیل دکتر محسن صمد اف در گزارش خود از دیدار با وی این طور بیان کرد که :خانواده دکتر محسن صمد اف برای وی مقداری سوغاتی در بسته مخصوصی فرستاده بودند ولی متاسفانه مسئولان زندان از دادن این بسته به وی خودداری کردند.

دکتر محسن صمد اف درباره سفر آیت الله نوری همدانی به کشور آذربایجان این طور بیان کرد که سفر وی  به کشورمان یک نعمت بزرک الهی می باشد، وی با سفر به کشور ما این را نشان داد که کشور ما باز هم مانند گذشته ولایت مدار و دوستار اهل بیت و ادامه دهنده راه  امامان و ائمه اطهار می باشند و هم وطنان ما با استقبال از ورود وی صداقت و وفاداری خود را به آن حضرت نشان دادند .

انار قاسم لی در ادامه این طور گفت که :حال دکتر محسن صمد اف بسیار خوب است و روحیه او نیز عالی می باشد ، وی به تمام دوستان وآشنایان سلام رساند واز تمام کسانی که در مراسم جشن 50 سالگی وی شرکت کرده و زحمت کشیده بودند کمال تشکر و قدردانی را رساندند .

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در زندان حاج محسن صمد اف با آن درگیر است عدم دسترسی  به  اطلاعات و اخبار روزمره از کشور و سایر نکات جهان  به دلیل محدودیت هایی است که بر علیه وی در زندان قبوستان اعمال می شود.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا