آذربایجاناخبارارمنستانعمومی

خودداری اپراتورهای رژیم صهیونیستی از بکارگیری پهپادهای فروخته شده به جمهوری آذربایجان علیه اهداف ارمنستان

کارشناسان اسراییلی پهپادهای فروخته شده به باکو را علیه ارامنه استفاده نمی کنند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،پایگاه اینترنتی «ویرتوالاذ» جمهوری آذربایجان به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو» خبر داد وزارت دفاع اسراییل در حال بررسی خودداری اپراتورهای اسراییلی از بکارگیری پهپادهای فروخته شده به جمهوری آذربایجان علیه اهداف ارمنی است.
براساس این گزارش، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در این باره به وزارت دفاع اسراییل شکایت کرده و مدارک مربوطه را به این وزارتخانه تقدیم کرده است.
شرکت اسراییلی Aeronautics Defense Systems ، شرکت تسلیحاتی فروشنده این پهپادها به جمهوری آذربایجان ، اتهامات وارد شده به اپراتورهای این شرکت را رد کرده است.
یوسی میلمان، نویسنده گزارش روزنامه «معاریو» نوشته است که خودداری اپراتورهای پهپادهای فروخته شده به جمهوری آذربایجان از بکارگیری این پهپادها علیه اهداف ارمنی در ماه گذشته روی داده است.
نماینده شرکت Aeronautics Defense Systems برای مذاکره درباره شروط قرارداد جدیدی با وزارت دفاع جمهوری آذربایجان درباره پهپادها به باکو سفر کرده اند. نظامیان جمهوری آذربایجان از نمایندگان این شرکت خواهش کرده اند که امکانات فنی پهپادهای فروخته شده به جمهوری آذربایجان را در جنگ واقعی نشان دهند. اما، متخصصان اسراییلی پاسخ منفی به این خواسته داده اند.
جمهوری آذربایجان از اسراییل میلیاردها دلار سلاح از جمله پهپاد خریداری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا