آذربایجاناخبارقره باغ

تظاهرات اعضای تشکیلات آزادسازی قره باغ

اعضای تشکیلات آزادسازی قره باغ بخاطر حضور نمایندگان ارمنی در مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا در باکو ، تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، اعضای تشکیلات آزادسازی قره باغ بخاطر حضور نمایندگان ارمنی در مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا در باکو ، تظاهرات برگزار کردند. 

این تظاهرات در برابر هتل محل برگزاری این اجلاس برگزار شد. تظاهرکنندگان که خواستار ورود به هتل بودند ، ابتدا قادر به ورود به هتل نشدند و سپس با مسدود کردن خیابان منتهی به هتل در رفت و آمد ماشینها خلل ایجاد کردند که با دخالت پلیس موضوع حل شد. رئیس پلیس حاضر در آن مکان خطاب به تظاهر کنندگان اظهار داشت که بعنوان یک افسر پلیس قسم یاد می کنم که در اینجا ارمنی وجود ندارد. تظاهر کنندگان در تظاهرات خود پلاکارتهایی با شعارهای “مرگ بر ارمنی ها ، مرگ بر کسانی که ارمنی ها را دعوت کردند ! نمایندگان ارامنه باید بازگردند! یا قره باغ یا مرگ!” به همراه داشتند.

عاکف نقی رئیس تشکیلات آزادسازی قره باغ نیز حضور و اشتراک نمایندگان ارمنی در هرگونه اجلاس در باکو را محکوم کرد. ایشان همچنین اظهار داشت که :”ما به همین خاطر اعتراض کرده ایم و خواستار خروج هرچه سریعتر ارمنی ها هستیم. ما اعتراض خود را با روشهای گوناگون ادامه خواهیم داد. ما هرگونه دخالت پلیس را نیز محکوم می کنیم. برخی از نیروهای پلیس می خواهند خود را همانند یک ارمنی جلوه بدهند.”

در پایان تظاهر کنندگان بیانیه ای در خصوص محکومیت حضور ارامنه در باکو و خروج هرچه سریعتر آنها قرائت کردند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا