اخباراردبیل

فعالیت گمرک بیله‌سوار ۲۴ ساعته شود

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز قول‌های دولت در ۲۴ ساعته شدن گمرک بیله‌سوار محقق نشده است که امیدواریم دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور نسبت به این امر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند

حجت الاسلام حبیب برومند نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هنوز قول‌های دولت در 24 ساعته شدن گمرک بیله‌سوار محقق نشده است که امیدواریم دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور نسبت به این امر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند تا توسعه صادرات در درشت مغان رقم بخورد.

برومند رودخانه ارس پارس‌آباد را نیازمند ساماندهی اساسی دانست و افزود: به رودخانه آذربایجان غربی در سال گذشته 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده ولی در این راستا به رودخانه ارس هیچ اعتباری داده نشده که مایه تاسف است.

وی با اشاره به اینکه پلی بین دشت مغان و کشور آذربایجان وجود دارد، گفت: با اختصاص این اعتبارات این پل به صورت ویژه ساماندهی می‌شود تا رفت و آمد بین این دو منطقه از لحاظ تجاری و اقتصادی توسعه یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه 95 درصد کارخانه‌های دشت مغان تعطیل شده و بیکاری در دشت مغان بسیار افزایش یافته است و بیشتر تعطیلی کارخانجات مغان به دلیل بدهی به بانک‌ها بوده که بانک ها نیز در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند.

برومند یکی از ضعف‌های استان اردبیل را نداشتن مکانی ویژه برای اسکان هلی کوپتر عنوان کرد و افزود: معاون اول رئیس جمهور به دلیل نبود هلی‌کوپتر نتوانست به شهرستان‌های استان سفر کند اما با وجود این مشکل انتظار می‌رفت که جهانگیری حداقل با خودرو به شهرستان‌ها سفر می‌کرد تا مشکلات شهرستان‌ها را از نزدیک ببیند و به جای سفر نیم روزه، دو روز در اردبیل می‌ماند.

انتهای پیام/ د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا