آذربایجاناخبارعمومی

نماینده پیشین مجلس آذربایجان درباره نتایج منفی ترویج ویژگی های زنانه میان مردان در این کشور هشدار داد

­یک نماینده پیشین مجلس و رییس قبلی کمیته دفاع از حقوق کودک و خانواده جمهوری آذربایجان، درباره نتایج منفی ترویج ویژگی های زنانه میان مردان این کشور هشدار داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی «مدراتور» ، خانم گولر احمداوا گفت : « در جمهوری آذربایجان سایت هایی وجود دارند که بطور نظام مند اقلیت های جنسی را تبلیغ می کنند. این نیز به معنای “اشغال مردان” است. کشور، بدون مرد می شود. آیا کسی هست که به این مساله توجه کند؟ »
این نماینده پیشین مجلس جمهوری آذربایجان درباره تصویب قانون ” خدمت جایگزین ” در این کشور نیز تاکید کرد : « با ادامه شرایط کنونی ، این قانون نیز در جمهوری آذربایجان تصویب خواهد شد. زیرا، هم اکنون تعلق به اقلیت های جنسی ، همانند ستاره بودن است. به اینستاگرام نگاه کنید و ببینید که صفحه کدام قهرمان ملی را می توان با صفحه یک فرد متعلق به اقلیت جنسی مقایسه کرد. ای ملت، ای مردان، ای پدران و ای شوهران و ای برادران! به کجا نگاه می کنید؟ چرا کور شده اید؟ چرا زنان و دخترانتان را که در کنار این افراد بالا و پایین می پرند، جمع نمی کنید؟ وقتی پسرها ، زیر ابرو بر می دارند، هیچ کس به آنها “اف” هم نمی گوید. ای مردان این ملت! همه چیز را می توان تغییر داد. اما، مردانی را که زن شده اند، مجددا نمی توان به مرد تبدیل کرد. ای مردانی که در رسانه ها و تلویزیون ها مسئولیت دارید، کجا هستید؟ شما مسئول هستید. آیا شما، کار نیروها و جاسوسان و میسیونرهایی که ژنتیک و جنسیت را در این کشور تغییر می دهند، نمی بینید؟ ای برادر! سطح تحصیل و هنر و نقاشی و نویسندگی و ماشین سازی و پزشکی اروپا را به کشورمان وارد کنید. چرا، آینده و فرزندانمان را فلج می کنید؟ »
گولر احمداوا افزوده است : « سرمان به نزاع های میان دولت و مخالفان و مباحث میان شیعه و سنی گرم شده است و در همین حال، ذخیره ژنتیکی مان از دست می رود. اقلیت های جنسی ، شبکه های تلویزیونی و شبکه های اجتماعی را پر کرده اند. تصور کنید که جوانان این کشور در ۲۰ تا ۳۰ آینده چگونه خواهند بود. کودکان در کودکستان ها و مدارس می خواهند شبیه چه کسانی باشند؟ آیا خبر دارید که حتی دانش آموزان زرنگ نیز انیمیشن های تبلیغ کننده اقلیت های جنسی را تماشا می کنند. »
این نماینده پیشین مجلس جمهوری آذربایجان افزوده است : « ای ملت، بیایید فکر مردانی را که باید این کشور را از اشغال آزاد کنند و افکار زنانی را که باید چنین مردانی را به دنیا بیاورند و تربیت کنند، از اشغال آزاد کنید. می دانم که بخاطر بیان این مطالب هدف حملات زیادی قرار خواهم گرفت. ممکن است دیگر مرا به شبکه های تلویزیونی راه ندهند. در فیسبوک خیلی چیزها علیه من خواهند نوشت. اما، وقت سکوت نیست. اگر این ها را بنویسیم، ما را نابود می کنند و اگر هم ننویسیم ، نابود می شویم. »

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا