آذربایجان

دعوت از سازمان های بین المللی برای نظارت بر انتخابات

الهام علی اف طی یک دعوت نامه رسمی از تمامی مراجع و سازمان های بین المللی برای نظارت بر روند انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان خواست به آذربایجان بیایند.

به گزارش واحد خبر مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از واحد برون مرزی، وزارت امور داخله آذربایجان اعلام کرد الهام علی اف، رئیس جمهور این کشور طی یک دعوت نامه رسمی از تمامی مراجع بین المللی برای نظارت بر روند رای گیری و مراحل انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان دعوت کرده است به آذربایجان بیایند.

گفتنی است علی رغم اعلام رسمی تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر عدم نظارت مستقیم این اتحادیه بر انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان پیش بینی می شود دفتر حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا و برخی مراجع دیگر بر انتخابات نظارت کنند.
لازم به ذکر است علی رغم اثبات تقلب در انتخابات پارلمانی دور قبل جمهوری آذربایجان در دادگاه اروپا اتحادیه اروپا در تصمیمی عجیب اعلام کرد بر این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان نظارت نخواهد کرد.
انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان روز 11 اکتبر -کمتر از دو ماه دیگر- برگزار خواهد شد و هماکنون کمیته مرکزی انتخابات آذربایجان در حال بررسی پذیرش نام نوشتگان به عنوان کاندیدا و یا رد آنها می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا