آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

برگزاری وبینار بخش های خصوصی ایران و جمهوری آذربایجان

  نشست بخش های خصوصی ایران و جمهوری آذربایجان به ریاست”یونس ژائله” رییس اتاق بازرگانی تبریز و  “محمد موسی اف ” رییس کنفدراسیون ملی کارآفرینان جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از ایرنا، در این دیدار که نمایندگان بخش خصوصی ایران و جمهوری آذربایجان حضور داشتند به ابتکار سفارت کشورمان در باکو و در پی دیدار اخیر “سیدعباس موسوی” سفیر جمهوری اسلامی ایران با رییس کنفدراسیون ملی کارآفرینان جمهوری آذربایجان، انجام گرفت.

دو طرف در این دیدار با در نظر گرفتن تجارب فعالیت و همکاری های مشترک قبلی، ضمن مرور توانمندی های صنعتی و تجاری موجود و بررسی فضاهای جدید ایجاد شده در پی  آزادسازی اراضی جمهوری آذربایجان، فرصت های همکاری در زمینه های مختلف را مرور کرده و همدلانه برای تعمیق همکاریها و گسترش مناسبات به توافق رسیدند.

دیدارهای ماهانه، برگزاری همایش تجاری بین شرکت های علاقمند دو طرف به صورت آنلاین و امضای سند همکاری بین کنفدراسیون ملی کارآفرینان جمهوری آذربایجان با اتاق بازرگانی تبریز پیشنهاد طرف آذربایجانی بود که مورد استقبال قرار گرفت و دو طرف نسبت به انجام آنها تا قبل از پایان سال جاری تاکید و ابراز  امیدواری کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا