آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیقره باغقره باغ

بحرالعلومی: راه شهیدان سلیمانی و هاشم اف ادامه دارد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل: راه شهدای مدافع حرم و قره باغ از جمله شهید سلیمانی و پولاد هاشم اف ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، دکتر عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در وبینار بین المللی بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و قره باغ با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و اربعین دکتر فخری زاده گفت: «دنیا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی به لرزه در آمد. در واقع خداوند متعال به برکت وجود برخی از افراد صالح، انسان ها را از بلایا دور نگه می دارد، همچنان که مردم در زمان حیات سردار سلیمانی در آرامش و امنیت به سر می بردند.»

وی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس افزودند: «مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس قهرمانانه در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و از سرزمین خود دفاع کردند. اکنون دشمنان اقدام به ترور دانشمندان و رزمندگان ما می کنند. آنها گمان می کنند با شهادت این بزرگان، راه آنها متوقف می شود در حالی که سخت در اشتباهند. چراکه به برکت خون شهدا و به حرمت خون امام حسین(ع) همانطور که می بینیم در قره باغ و دیگر سرزمین های اسلامی راه این شهدا ادامه دارد.»

دکتر بحرالعلومی وجود شهید را یک نوع روزی از سوی خدا برای انسان ها توصیف کرد و گفت: «آرامش و امنیتی که امروز داریم به برکت خون شهداست. درود و رحمت خداوند به ارواح پاک شهدای اسلام علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و ژنرال پولاد هاشم اف و شهدای قره باغ.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا