آذربایجاناخبارایرانعمومی

‌درخواست رییس اداره مسلمانان قفقاز از ترامپ برای لغو تحریم‌های ایران

شیخ الاسلام «ا… شکور پاشازاده» رییس اداره مسلمانان  قفقاز در نامه‌ای خطاب به  دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواستار لغو تحریم‌های این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

 به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از گزارش روز سه شنبه اداره مسلمانان قفقاز، پاشازاده در این نامه با اشاره به این که کتب ادیان الهی شامل تورات ، انجیل و قرآن همه انسانها را صرفنظر از اعتقاد دینی آنها به شفقت، رحمت و انسانیت دعوت می کند، افزود: در شرایط سختی که جامعه بشری برای مقابله با بلای کرونا تلاش می کند، همبستگی انسانی و آرمانهای بشردوستانه بیش از هر زمان از اهمیت خاص برخوردار می باشد.

  رییس اداره مسلمانان قفقاز افزود: در شرایط گسترش ویروس کرونا در جهان  مردم  ایران از ضروری ترین کمک های پزشکی، غذایی و مالی محروم شده اند و افراد مسن و کودکان در مقابل بیماری بی امان جان خود را از دست  می دهند.

شیخ الاسلام پاشازاده در این  نامه با اشاره به این که مردم ایران در چنین شرایطی بسر می برند، افزود: رنج  هایی که مردم ایران که متحمل شدند، تصمیم گیری فوری در چنین شرایط فوق العاده ای را ضروری می کند و از شما می خواهیم که به خاطر انسانیت و همبستگی انسانی تحریم ها علیه مردم ایران متوقف شود و در دوره  همه گیری کرونا در باره رفع همه ممنوعیت و محدودیت ها و پایان دادن به فشار علیه مردم ایران اقدام کنید.

رییس اداره  مسلمانان قفقاز ابراز امیدواری کرد، رییس جمهوری آمریکا به مناسبت اعیاد پسح و پاک و نیز در ماه مبارک رمضان به این درخواست وی پاسخ  مثبت داده و تحریم ها را لغو کند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا