آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومیویژه

کناره گیری جودوکار سودانی از مسابقات المپیک در دفاع از فلسطین

جودوکار سودانی در دفاع از آرمان های فلسطین و برای رو به رو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی از مسابقات المپیک کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبدالرسول جودوکار سودانی قبل از رویارویی با توهار بوتبول نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات مرحله یک هشتم نهایی وزن ۷۳- کیلوگرم المپیک توکیو، از این بازی‌ها کناره گیری کرد.

عبدالرسول در وزن کشی شرکت کرده بود، اما صبح امروز حاضر به شرکت در این مسابقه نشد. او دومین جودوکاری است که برای رو به رو نشدن با بوتبول از مسابقات المپیک کناره گیری می‌کند.

پیش از عبدالرسول، فتحی نورین جودوکار الجزایری نیز خطر محرومیت را به جان خرید و برای رو به رو نشدن با نماینده رژیم اشغالگر قدس از بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ کناره گیری کرد.

فدراسیون بین المللی جودو به طور موقت نورین و مربی اش را از حضور در تمام  مسابقات محروم کرده و پرونده را برای تحقیقات بیشتر و صدور حکم نهایی به کمیته انضباطی این فدراسیون فرستاده است. نورین در مسابقات سال ۲۰۱۹ جودوی قهرمانی جهان نیز حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس نشده و از آن مسابقات هم انصراف داده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا