آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومیویژه

پیام حاج آبگل سلیمانف بمناسبت عید سعید فطر و کشتار فلسطینیان از سوی رژیم کودک کش صهیونیستی

حجت الاسلام حاج آبگل سلیمانف روحانی سرشناس آذری در خصوص فرا رسیدن عید سعید فطر و تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مسلمانان پیام صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، پیام حاج آبگل سلیمانف به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
خود خداوند پاداش اهل تقواست. اهل تقوا در پیشگاه خدای صاحب کمال و قدرت، صاحب مقام حقیقی خواهند بود. (سوره قمر/آیه 55)
ماه مبارک رمضان به پایان رسید. ماه پُر از رحمت از ما جدا شد. مهمانی پُر نعمت و سفره معنوی خدای متعال به روی ما بسته شد. عظمت این مهمانی آسمان و زمین را پُر کرده بود. تمام گداها آسمانی بودند. فقط موقع افطار، نعمت های مادی به یاد می آمد. نعمت های این سفره به خاطر آسمانی بودنش، زیبا و پرلذت بود. ممکن نیست کسانی که بر سر سفره خدا نشسته اند، این لذت ها را نچشیده باشند. دور شدن این صفا و لذت از روح عاشقان الله ممکن نیست. در عین حال پس از ماه مبارک نیز، تاثیر خود را نشان خواهد داد و تا یک سال از این ضیافت صحبت خواهد شد. مقدرات الهی در شب قدر نوشته شد. مهمانی تمام شد و هر کسی به آنجا دعوت نشده بود. همانند مهمانی رئیس جمهور که کسی جز نزدیکانش دعوت نمی شود. خداوند نیز بندگان نزدیکش را به این سفره الهی و نورانی دعوت کرده بود. عالمان گفته اند در مثال مناقشه نیست. اگر در عالم هستی، از هویت کسانی که به این مراسم باشکوه دعوت شده اند بی خبر باشیم، از زیبایی آن اطلاع داریم. کسانی که توبه کار، پاک، باتقوا، عالِم به این معنا که خدا شناس باشد، انسان ها از کارهای زشت نهی و به کارهای نیک دعوت کند، خدمت کننده به خانواده خدا، به این معنا که تمام انسان ها عیال (خانواده) خدا هستند. با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن، جهاد کننده در راه خدا، اطاعت کامل داشتن از خدا و پیامبر و اهل بیت، اطاعت کننده از والدین خود و محبت کننده به آنان و در خدمت آن دو بودن بدون حتی گفتن کلمه”اُف”، کسی که قرآن را بخواند و به آن عمل کند، خود و خانواده اش را از آتش جهنم دور کند و تلاش کنندگان برای برپایی حق و عدالت هستند.
کسانی که از هویت خود دور باشند، حتی به درِ این مراسم نیز نمی توانند نزدیک شوند. به این مراسم با لباس های فاخر و اتومبیل گران قیمت نه، بلکه به واسطه تقوا می توان وارد شد.
سفره معنوی این ماه مبارک با عید فطر به پایان می رسد. آن هم عید انسان های باتقواست. هیچ کس از باورهای این دین استفاده کرده و با انتشار پیام تبریک در صفحه مجازی خود برای فریب انسان ها تلاش نکند. خود را از دیگران جدا نکند. چنین تبریک هایی را دونالد ترامپ نیز در صفحه توئیتر خود به اشتراک می گذاشت. اول قاسم سلیمانی را شهید کرده و بعد به مسلمانان تبریک می گفت.
هرگز از یاد نمی برم که جورج بوش در سال 2002 در کاخ سفید سفره افطار باز کرده بود. اما در عین حال، به سیاست اشغالگری خود در عراق مشغول بود. وضعیت را مشاهده می کنید؟ سفره افطار در کاخ سفید و اشغال در کشور مظلوم و مسلمان. ما به تبریک کسی که مسلمانان را شکنجه کرده و می کُشد احتیاجی نداریم. در این ماه مبارک برادران فلسطینی ما تحت ظلم و شکنجه رژیم اسرائیل قرار دارند. چرا امیر نشین های عرب در مقابل این ظلم و شکنجه خاموش است؟ اهل مکه در حالی که تمام دنیا به دور مکه طواف می کنند، چرا به دور تل آویو می گردند؟ زمان شناخت دوست و دشمن واقعی مسلمانان فرا نرسیده است؟
الهی ما را از شر کسانی که خود را خوب جلوه می دهند و اسلام را منحرف کرده و مسلمانان را سرکوب می کنند حفظ بفرما!
الهی در کار مسلمانانی که در نقاط مختلف جهان اسیر زندان ظالمان هستند فرج و گشایش قرار بده. الهی برادرانی را که در راه تو کشته یا حبس شده اند برای دینداران مایه قدرت قرار بده. عید تمام مسلمانانی را که نماز خوانده و روزه گرفته اند، تبریک عرض می کنم.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا