آخرین اخباراخبارگرجستان

پیام تسلیت نخست وزیر گرجستان به بازماندگان قربانیان حملات هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، ایراکلی قاریباشویلی نخست وزیر گرجستان امروز به مناسبت عید فطر با رهبران دینی مسلمانان کشور دیدار کرد و عید فطر را به تمام مسلمانان تبریک گفت.

نخست وزیر گرجستان عید فطر را روز محبت، مهربانی و همدلی خواند و گفت: می خواهم با احترام و عشق فراوان، این عید فرخنده را که جشن محبت و مهربانی است، به شما تبریک بگویم. مسیحیان و مسلمانان گرجستان که در طول تاریخ همواره به کشور خود خدمت کرده اند، به عقاید یکدیگر احترام گذاشته و مراقبت یکدیگر هستند.

نخست وزیر همچنین به دیدار های خود با مسلمانان در دوره قبلی نخست وزیری اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه به دلیل همه گیری کرونا اینگونه دیدار ها کمتر برگزار می شود با اینحال شما روابط نزدیک و دوستانه با آقای زازا واشاقمادزه رئیس آژانس امور دینی دارید و اینجانب نیز شخصاً دیدار های منظمی با شما خواهم داشت. ما فرزندان و شهروندان این کشور هستیم و باید در راستای اقتدار کشورمان تلاش کنیم و از همه مهمتر با عشق و احترام از یکدیگر مراقبت کنیم. آدم شانتادزه مفتی گرجستان غربی در دیدار امروز از حمایت های دولت در ماه رمضان برای برگزاری نماز مغرب قدردانی کرد.

قاریباشویلی در پایان این دیدار به خانواده های مسلمانان مظلوم فلسطین که در طی حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی عزیزان خود را از دست داده اند نیز تسلیت و ابراز همدردی اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا